پیام یک هوادار تراکتورسازی در واکنش به اظهارات توهین آمیز قلعه نویی سرمربی جدید تراکتور

وقتی حرف می زنی دقت کن آقای مربی!

با این رفتار، هوای تبریز برایت سرد و سنگین خواهد بود، پس سعی کن در ادامه عاقلانه تر حرف بزنی و فضا را معتدل تر کنی. ما هم برایت آرزوی موفقیت می کنیم.

image_pdfimage_print

یکی از هواداران تراکتورسازی تبریز در واکنش به اظهارات سرمربی جدید این تیم، پیامی خطاب به وی ارسال کرده است.

شنیده ام که گفته ای مخالفان من نه هوادار تراکتور هستند و نه آذربایجانی. خواستم به تو بگویم: من مخالف حضور تو در تراکتورم هستم، ولی از قضا هم یک هوادار منطقی تراکتورم و هم یک آذربایجانی اصیل ایرانی. نمی دانم معنای حرفی را که زده ای می دانی یا نه ؟ اصلا به عمق اهانت آمیزی آن فکر کرده ای یا نه؟ این را فقط می گذارم به حساب این که معمولا مخالفان تو در ورزشگاه با تو با شعارهای تند و هیجانی حرف می زنند و تو هم مجبوری جواب آنها را با ادبیات شعاری بدهی. تنها با این استدلال می توان از خبط بزرگ تو چشم پوشید و ملامتت نکرد والا؛ حرفی که زدی شایسته ملامت بسیار است.

و اما بعد،

بنده و دیگر هواداران تراکتور که مخالف تو هستیم، فقط مخالف تو هستیم نه دشمنت و مخالفت هم امری دایمی نیست. تو را حتی زمانی که مربی تیم ملی مان بودی یا بار اول که مربی تراکتورمان شدی تشویقت کردیم. ما امروز فقط مخالف مربی گری ات در تراکتوریم و دلیلش هم روشن است: هر هواداری برای تیمش مربی متعصب می خواهد. تو هم البته نشان دادی که تعصب بسیار داری اما برای تیم محبوب خودت. ما مربی می خواهیم که تعصب پیراهن تیممان را داشته باشد و بازیکنی که با عشق تراکتور پای در زمین بازی بگذارد، همین.

ما با تو هیچ مشکلی نداریم. تو هم بهتر بود به جای حمله کردن به هواداران در بدو ورودت به تراکتور، عاقلانه تر رفتار می کردی و سنجیده تر حرف می زدی. حرفی که زدی تحریک کننده و غیر عاقلانه است و در اول کار یک تنش بزرگ ایجاد کرده است. شاید از یک فوتبالیست جوان این حرف طبیعی باشد، ولی برای یک مربی با تجربه چندان زیبنده و شایسته نیست. می توانستی بهتر حرف بزنی، مثلا بگویی: انتخاب من تصمیم مدیرعامل بود و من هم با ارزیابی شرایط موجود و پتانسیل تیم، یک تصمیم حرفه ای گرفتم و مطمئنم با نتایجی که خواهم گرفت، در ادامه کار، مخالفان حضور من در تراکتور یا راضی می شوند یا از شدت مخالفتشان کاسته می شود.

اما سخن اصلی ما با فردی است که می گویند مدیرعامل تراکتور است. واقعا ما نمی دانیم که او چگونه مدیر عاملی است که بازیکنان متعصب و جا افتاده تیم را که اسکلت این تیم را می ساختند، اخراج کرد. او چگونه مدیر عاملی است که مربی عاشق تراکتور را که همگان او را دوست می داشتند و او تیم را به یک وحدت نسبی رسانده بود، کنار گذاشت. او چگونه مدیر عاملی است که نظر هواداران وقعی نمی نهد، آنهم در تیمی که همه هویتش را از هواداران گرفته است. او چگونه می تواند با علم به این که اکثریت هواداران مخالف حضور آقای قلعه نویی در تراکتورند، او را به این تیم آورد. آنچه به نظرمی آید این است که چنین فردی یا مدیریت نمی داند و یا اینکه غرض ورزی می کند.

و آخرین سخنم با آقای قلعه نویی:

با این رفتار، هوای تبریز برایت سرد و سنگین خواهد بود، پس سعی کن در ادامه عاقلانه تر حرف بزنی و فضا را معتدل تر کنی. ما هم برایت آرزوی موفقیت می کنیم.

انتهای خبر