«شورای ائتلاف اصولگرایان» مجری وحدت اصولگرایان شد/ حدادعادل سخنگوی اصولگرایان شد

شورای هماهنگی اصولگرایان به «شورای ائتلاف اصولگرایان» تغییر نام داده و غلامعلی حدادعادل سخنگوی آن شد. به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، این تصمیم در جلسه اخیر اصولگرایان به ریاست آیت الله موحدی کرمانی اخذ شده است. اسدالله بادامچیان درحالی این خبر را به تسنیم گفته بود که پیش از این محمدرضا باهنر اعلام کرده بود […]

image_pdfimage_print
شورای هماهنگی اصولگرایان به «شورای ائتلاف اصولگرایان» تغییر نام داده و غلامعلی حدادعادل سخنگوی آن شد.
به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، این تصمیم در جلسه اخیر اصولگرایان به ریاست آیت الله موحدی کرمانی اخذ شده است. اسدالله بادامچیان درحالی این خبر را به تسنیم گفته بود که پیش از این محمدرضا باهنر اعلام کرده بود شورای هماهنگی اصولگرایان از آغاز مهرماه بررسی های انتخاباتی خود را آغاز می کند.

با گذشت بیش از دو ماه از آن تاریخ، شورای هماهنگی تغییر نام داده و به نظر می رسد که در آستانه ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس که از روز شنبه آغاز می شود، جلسات آن جدی تر برگزار می شود.

چه آنکه روز یکشنبه هفته جاری نیز دبیران تشکل های اصولگرا با آیت الله موحدی کرمانی دیدار کردند. این نشست به گفته حجت الاسلام حسین ابراهیمی سخنگوی جامعه روحانیت، در وحدت و ائتلاف اصولگرایان بسیار موثر بود. قاضی زاده هاشمی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری هم از حضور حدادعادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس، زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان، آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری، حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران در این جلسه خبر داده بود.

گفتنی است چندی پیش حدادعادل، با دعوت از آقایان زاکانی، فدایی، بادامچیان، حبیبی، آقاتهرانی، محصولی و باهنر به منزلش کوشید برای وحدت اصولگرایی چاره‌اندیشی و برنامه ریزی کند. آنها برای رسیدن به این مهم نامه‌ای خطاب به آیت الله یزدی، موحدی کرمانی و مصباح یزدی نوشته و از آنان خواستند تا رهبری این جریان در انتخابات پیش رو را بر عهده بگیرند. اما به گفته حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز این تلاش حدادعادل از سر دلسوزی بود تا این مجموعه را دعوت کند تا پایه ای برای رسیدن به شورای هماهنگی اصولگرایان باشد. وی افزود: اما جایگاه دکتر حداد عادل جایگاهی نبود که دعوت کننده کل شخصیت ها و احزاب و جمعیت های اصولگرا باشد. {اینجا}

اگرچه نه در جمع مدعوین منزل حدادعادل و نه در میان اسامی مهمانان آیت الله موحدی کرمانی، نمایندگانی از تمامی جریانات اصولگرا دیده نمی شد، اما اصولگرایان امیدوارند بتوانند برای انتخابات مجلس دهم در اسفندماه سال جاری، لیست واحد ارائه دهند.

انتهای خبر