یارانه نقدی آذر ماه واریز شد

یارانه نقدی آذرماه ساعت ۲۴ شب گذشته (پنج شنبه) به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، پنجاه و هشتمین مرحله یارانه نقدی، مربوط به آذرماه سال جاری همانند ماه های گذشته به ازای هر نفر ۴۵۵ هزار ریال ساعت ۲۴ شب گذشته (پنج شنبه مورخ بیست و ششم آذرماه) به حساب […]

image_pdfimage_print

یارانه نقدی آذرماه ساعت ۲۴ شب گذشته (پنج شنبه) به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، پنجاه و هشتمین مرحله یارانه نقدی، مربوط به آذرماه سال جاری همانند ماه های گذشته به ازای هر نفر ۴۵۵ هزار ریال ساعت ۲۴ شب گذشته (پنج شنبه مورخ بیست و ششم آذرماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز شد و قابل برداشت است.
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اساس مصوبه هیات وزیران، مسئول تشخیص نیازمندی خانوار برای دریافت یارانه نقدی است.
طبق اعلام علی ربیعی وزیر تعاون، رفاه و تامین اجتماعی، تا مهرماه بیش از دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از فهرست دریافت کنندگان یارانه نقدی حذف شده اند و این رویه ادامه دار خواهد بود.
قانون بودجه امسال، دولت را موظف کرده تا ۶ میلیون نفر از خانوارهای ثروتمند جامعه را از فهرست دریافت یارانه نقدی ماهانه حذف و منابع آن را صرف امور زیربنایی و اشتغال کشور کند.
این مصوبه مجلس مقرر کرده که به بخش تولید توجه ویژه شود و ۳۰ درصد از درآمدهای حاصل از اجرای این قانون به صورت ردیف هزینه ای در بودجه به تولیدات اختصاص یابد.

انتهای خبر