با کسب 9 رای اعضای شورای اسلامی شهر مرند

مهدی علیپور شهردار مرند شد

وی سرهنگ بازنشسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده که فرماندهی تیپ حضرت امام رضا (ع) کردستان و حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل (۸ سال دفاع مقدس) را در کارنامه خود دارد .

image_pdfimage_print

سردار مهدی علیپور با اکثریت قاطع رای اعضای شورای اسلامی شهر مرند شهردار جدید مرند انتخاب شد .

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، محمد هراسی رئیس شورای اسلامی شهر مرند گفت : در مدت دوهفته گذشته اعضای شورای شهر پس از چندین جلسه بحث و گفتگو ،شنیدن سخنان و برنامه های گزینه های شهرداری مرند، در نهایت از بین ۵ گزینه پیشنهادی  مهدی علیپور را بعنوان شهردار جدید مرند انتخاب کردند.

محمد هراسی اظهار کرد: اولویت اصلی برای ما تعهد می باشد و البته تخصص نیز بسیار ارزشمند و مهم است ، باتوجه به اینکه سردار علیپور از یادگاران جبهه و جنگ و دارای سلامت نفس و صداقت می باشند با اکثریت آرا انتخاب شدند.

وی افزود: یقینا متخصصین و مشاورین زبده شهرداری مرند نیز در تمام مراحل تحت راهنمایی های مهندس علیپور موجبات تسریع امور و توسعه شهر را فراهم خواهند کرد.

گفتنی است سردار مهدی علیپور با ۹ رای موافق از ۱۱ رای بعنوان شهردار مرند انتخاب گردید.

وی سرهنگ بازنشسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده که فرماندهی تیپ حضرت امام رضا (ع) کردستان و حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل (۸ سال دفاع مقدس) را در کارنامه خود دارد .

alipour (2) بنده عشق کار و دویدن دارم و نوکر مردم مرند هستم 

مهدی علیپور شهردار جدید مرند در جلسه ارائه برنامه های خود اظهار داشت : ۳۳ سال به عنوان فرزند مرند در جبهه ها حضور داشتم و بنده عشق کار و دویدن دارم و نوکر مردم مرند هستم .

وی خبرنگاران را چشم و گوش مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و ادامه داد : امروز هر چه داریم از خبرنگاران و رسانه هایی است که فرهنگ آفرین هستند و مشکلات را به سمع و نظر مسئولان ارشد نظام می رسانند .

وی گفت : نباید تنها به حرف اکتفا کنیم باید عملگرا باشیم و علم بی تعهد نیز به درد نخواهد خورد .

مهدی علیپور عامل موفقیت خود را ارتباطات مردمی دانست و افزود : مدیر باید مردمی بوده  و درد مردم را احساس کند و همچنین باید نظارت مستمر به امور شهر داشته باشد ، شهردار نباید به صندلی اتاقش ساعت ها تکیه زند.

گفتنی است، حدود دو ماه پیش خبری شهردار مرند و تعدادی از کارکنان شهرداری به اتهام تخلف مالی دستگیر شده و روانه زندان شدند که این امر باعث بروز مشکلاتی در مدیریت شهری و در نهایت منجر به اقدام شورای شهر برای انتخاب شهردار جدید شد.

انتهای خبر