رونمایی از لیست واحد اصولگرایان تبریز با حضور همزمان ۴ چهره مطرح اصولگرا در فرمانداری/ نفر پنجم لیست یک زن است +تصاویر

چهار کاندیدای شاخص جریان اصولگرا در تبریز  با حضور همزمان در فرمانداری تبریز و ثبت نام در انتخابات مجلس دهم، از لیست واحد اصولگرایان در این شهر رونمایی کردند.

مانور وحدت اصولگرایان در تبریز / رونمایی از نسخه نخست فهرست واحد با ثبت نام همزمان میرتاج الدینی، فرهنگی، سعیدی و بیگی + تصاویر
به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، آخرین روز ثبت نام کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و پنجمین روز ثبت‌نام داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات مرکزی تبریز در فرمانداری این شهر در حالی برگزار شد که شاهد حرکت نمادین ۴ چهره مطرح اصولگرا در محل این ستاد بود.
همانطورکه پیش از این نیز پیش بینی می شد، بیگی(استاندار سابق آذربایجان شرقی)، میرتاج الدینی(معاون رئیس جمهور سابق و نماینده سابق تبریز)، فرهنگی و سعیدی(دو نماینده فعلی تبریز در مجلس)، چهار کاندیدای اصلی ائتلاف اصولگرایان، صبح امروز سه شنبه طی حرکتی معنادار همزمان در ستاد انتخابات تبریز مستقر در فرمانداری حضور پیدا کردند تا ضمن رونمایی غیررسمی از لیست واحد جریانات اصولگرا، بدین ترتیب مانوری از وحدت اصولگرایان را رقم بزنند.

گزارش اعتدال پرس حاکی است، اصولگرایان تبریز که بر خلاف همتایان خود در تهران، پیش دستی کرده و توانسته اند لیست اولیه واحد اصولگرایان را با درج نام ۴ چهره شاخص خود به سرانجام برسانند، درصدد هستند ۲ نفر باقی مانده لیست شش نفره خود را بزودی کمیل و معرفی می کنند.

فرهنگی در حاشیه ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس در فرمانداری تبریز در گفتگوی کوتاه با خبرنگاران به نفر پنجم لیست واحد اصولگرایان تبریز اشاره کرده و گفت: خانم راشدی از اساتید دانشگاه فرهنگیان استان نیز به این لیست اضافه شده اند و در دهمین دوره انتخابات مجلس شرکت خواهند کرد.

احمد علیرضا بیگی نیز در این گفت و گو در پاسخ به سوالی مبنی بر ارتباط بین کاندیداتوری وی در دهمین دوره انتخابات مجلس با احمدی نژاد نیز اظهار کرد: در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی با آقای احمدی نژاد هیچ گونه ارتباطی ندارم ولی رفاقت داریم و در جلسات علمی و مذهبی ایشان شرکت میکنم.

وی گفت: به خاطر اشرافی که بر استان از نظر عمرانی، توسعه، سیاسی و امنیتی دارم و همچنین به خاطر لطف مردم تبریز که شامل حالمان بود، در این عرصه حاضر شدم.

Image title Image title

پنجمین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس در تبریز پنجمین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس در تبریز