جمع آوری بیش از هشتصد میلیون کمک نقدی مردم جلفا برای حمایت از جبهه انقلاب اسلامی و مدافعان حرم

مردم شهرستان جلفا در یک اقدام قابل توجه برای حمایت از مدافعان حرم بیش از هشتصد میلیون ریال کمک نقدی جمع آوری و اهداء کردند. به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، محمد گاوبانی از مسئولین کمیته های مردمی پشتیبانی از مدافعان حرم در جلفا، با اعلام این خبر گزارش کمک های مالی کمیته های مردمی شهری و […]

image_pdfimage_print

مردم شهرستان جلفا در یک اقدام قابل توجه برای حمایت از مدافعان حرم بیش از هشتصد میلیون ریال کمک نقدی جمع آوری و اهداء کردند.

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، محمد گاوبانی از مسئولین کمیته های مردمی پشتیبانی از مدافعان حرم در جلفا، با اعلام این خبر گزارش کمک های مالی کمیته های مردمی شهری و روستایی و مساجد پشتیبانی از مدافعان حرم حضرت زینب س و جبهه مقاومت اسلامی شهرستان جلفا را به شرح زیر ارائه کرد:
۱_ در مرحله اول از اول محرم تا۱۵ محرم توسط حسینیه ۱۴معصوم علمدار مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جمع آوری شد.
۲_ در مرحله دوم که از ۱۵محرم تا مورخ ۲۹/۹/۹۴ صورت گرفت، مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال توسط مردم شریف و دیندار و دوستدار اهل بیت ع جمع آوری و بحساب مدافعان حرم نزد بانک انصار واریز شد.
۳_ مرحله سوم نیز از اول دی ماه آغاز شده و تا نابودی وهابی ها و داعش صهیونیست و الهام علی اف و حاکمان مزدور نیجریه ادامه دارد .
همچنین همزمان با واریز کمک های مالی مردم شریف شهرستان جلفا و هادیشهر با تجمع در مسجد امیرالمومنین جنایت حاکمان مزدور کشور آذربایجان و نیجریه در به شهادت رساندن شیعیان مولا علی ع را محکوم کردند.

انتهای خبر