واکنش انصار حزب‌الله به تهدید وزیر ارشاد

عبدالحمید محتشم دبیرکل انصار حزب‌الله گفت: «سلیطه» فقط به معنی بدزبان است. مگر ملاوردی در حمایت از زنی فاسد به ما بدزبانی و فحاشی نکرده بود؟ به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) به نقل از مشرق، عبدالحمید محتشم دبیرکل انصار حزب الله، در خصوص تهدید وزیر ارشاد نسبت به سلب امتیاز نشریه یالثارات‌الحسین(ع)، گفت: در ماجرای […]

image_pdfimage_print
عبدالحمید محتشم دبیرکل انصار حزب‌الله گفت: «سلیطه» فقط به معنی بدزبان است. مگر ملاوردی در حمایت از زنی فاسد به ما بدزبانی و فحاشی نکرده بود؟
به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) به نقل از مشرق، عبدالحمید محتشم دبیرکل انصار حزب الله، در خصوص تهدید وزیر ارشاد نسبت به سلب امتیاز نشریه یالثارات‌الحسین(ع)، گفت: در ماجرای اظهارات خانم ملاوردی در خصوص نشریه یالثارات، باید گفت که هیچ اهانتی از سوی یالثارات عنوان نشده بود و متأسفانه وزیر ارشاد دولت تدبیر و امید هم با جانبداری تمام از این شخص، یالثارات را متهم خواند.
دبیرکل انصار حزب الله با بیان اینکه سوژه خبر یالثارات یک فرد ضدانقلاب بود، افزود: مبنای گزارش ما مسیح علی نژاد بود که سال گذشته در لندن افتضاح حیثیتی به بار آورد و خبر آن نیز از رسانه ملی پخش شده بود که گویا این خانم ظاهرا همکار و هم طیف معاون رئیس‌جمهور بوده! که این چنین معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده را خشمگین کرده بود!

وی با اشاره به متن اعتراض و شکایت مولاوردی از یالثارات، گفت: در اعتراض خانم مولاوردی ذکر شده که من تا آخر پای شکایت نامه‌ام هستم و از حقوق یک هموطن دفاع می کنم و این در حالی بود که هموطن وی مورد تعرض همکاران انگلیسی‌اش قرار گرفته است و خبر ما به نقل از گزارش تلویزیونی شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی بود!

محتشم در ادامه یادآور شد: در یالثارات اشاره به بحث خودباختگی این خانم شده است و حال خط و مشی این فعال رسانه ای غرب زده مورد حمایت معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده قرار گرفته است؛ خانمی که مورد تجاوز قرار گرفته و بنا به نقل قول هایی، ظاهرا از دوستان خانم مولاوردی بوده است و در گذشته ارتباطاتی باهم داشته اند و در طیف اصلاح طلبان با یکدیگر هم فکری می کنند.

وی در ادامه به فعالیت های معاون رئیس‌جمهور در امور زنان که از عناصر شاخص فتنه ۸۸ در دولت فعلی است اشاره کرد و گفت: شهیندخت ملاوردی منتقدین را «معیوب و ناقص العقل» خوانده است و این اهانت ها از شبکه خبر سیما پخش شده است که الان نیز قابلیت دسترسی به گزارش و فیلم آن وجود دارد. متأسفانه تریبون رسانه های رسمی و حامی دولت در اختیار ضدانقلاب قرار می گیرد و وزارت ارشاد نیز واکنشی نشان نمی دهد اما در قضیه گزارش یالثارات دیدیم که وزارت فرهنگ و ارشاد چگونه موضع گیری تندی داشت.

محتشم با اشاره به وضع نابسامان نشریات زرد در کشور، اظهار داشت: در شرایط کنونی نشریات زرد به وفور در کشور یافت می شود که سوبسید کاغذ را به راحتی دریافت می کنند و بیشترین تبلیغات را در جهت جاذبه های جنسی دارند و سایر ابعاد توهین آمیز به مقدسات را نیز در کارهایشان می بینیم. در این میان شاهد حمایت معاون رئیس جمهور از فردی هستیم که فساد اخلاقی و خوش‌خدمتی‌اش به دشمنان اسلام و انقلاب به قدری واضح است که اکنون فراری و در انگلیس پناهنده شده است!

دبیرکل انصار حزب الله ادامه داد: برگزاری برنامه هایی همچون کمپین های کشف حجاب و سایر اقدامات ضد مقدسات از جمله فعالیت های علی نژاد در رسانه های غربی بوده است و حالا با کمال تاسف شاهدیم؛ معاون رئیس جمهور وکیل مدافع قانونی او شده است!

وی در خاتمه تاکید کرد: یالثارات در برابر اهانت شفاف و صریح این خانم از کلمه سلیطه استفاده کرده که در تمامی لغت‌نامه‌های زبان پارسی به معنی «بد زبان» و «زبان‎دراز» بوده و هیچ معنایی بیشتر از این ندارد. ضمنا یالثارات اولا این ضرب‌المثل را نه با خطاب مستقیم به ملاوردی بلکه به شکل موضوعی و کلی مطرح ساخته و منظور متن، رودررویی در برابر آنانی که تفکرات و تصورات مشابه داشته‌اند، بوده و شخص خاصی را در متن، مد نظر نداشته است. ثانیا بددهانی معاون رئیس‌جمهور که کتبا خطاب به ما انجام شده مگر قابل انکار است؟!

انتهای خبر