تجمع طلاب و فضلای تبریز در اعتراض به اعدام شیخ نمر+ تصاویر

صبح امروز در محکومیت اعدام شیخ نمر و ۴۶ نفر از فعالان سیاسی توسط رژیم آل سعود، طلاب حوزه های علمیه تبریز تجمع کردند.
به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، صبح امروز در محکومیت اعدام شیخ نمر و ۴۶ نفر از فعالان سیاسی توسط رژیم آل سعود، روحانیون و طلاب حوزه های علمیه و جمعی از مردم تبریز در محل مسجد جامع تبریز تجمع کردند.

در این تجمع طلاب با شعارهای “مرگ بر آل سعود” به اعتراض علیه رژیم آل سعود و حامیان این رژیم پرداختند.

سخنران این تجمع آیت الله مجتهد شبستری، نماینده ی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی بود، وی با بیان اینکه هنوز داغ کشته شدگان حادثه ی منا فروکش نکرده که این بار با اعدام شیخ نمر و ۴۶ نفر قلب مومنین جریحه دار شد، افزود: قطعا در آینده ای نچندان دور با خبر خواهید شد که با چه وضع فجیعی اعدام کرده اند و برخی جراید از به صلابه کشیدن پیکر این عالم خبر داد. این عالم جلیل القدر به جرم حقیقت گویی و امر به معروف و نهی از منکر به وسیله ی جلادان آل سعود، دو جوان ناپخته و نفهمیده ی قسیع القلب محمد بن نایف و محمد بن سلمان و اطرافیان سلمان که بی کفایت و مزدور آمریکا هستند، این وضیعت را به وجود آورده اند.

وی با تاکید بر اینکه نباید جهان اسلام ساکت بماند، گفت: حقوقدانان،مسمانان،نه تنها شیعیان عربستان، بلکه شیعیان و محبان اهل بیت و آزادی خواهان جهان باید قیام کنند و انتقام این خون ها را از حکام سعودی بگیرند.


امام جمعه تبریز در پایان با اشاره به اعلامیه های مراجع و سخنرانی صبح امروز رهبری و تعطیلی مدارس علمیه در محکومیت جنایت اخیر، افزود: استکبار جهانی به خصوص آمریکا، رژیم صهیونیستی با حمایت از عربستان و پرورش گروه های تروریستی و تکفیری در جهان، بدانند که یک روزی دست انتقام الهی از آستین خودش خارج خواهد شد، استکبار جهانی و به خصوص کسانی که با این جنایات، از حد خود گذشته اند به دیار ابدی در اسرع وقت رهسپار خواهند شد.

در پایان این تجمع، بیانیه مشترک حوزه های علمیه استان و اداره کل تبلیغات اسلامی استان در محکومیت این جنایت قرائت شد.