سخنگوی قوه قضاییه: تحقیقات در پرونده «حمید بقایی» رو به پایان است

سخنگوی قوه قضاییه گفت که در پرونده حمید بقایی هنوز قرار مجرمیت صادر نشده، البته شنیده‌ام که مرحله تحقیقات این پرونده رو به پایان است. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه شنیده شده در پرونده بقایی تحقیقات به پایان رسیده و قرار مجرمیت صادر […]

image_pdfimage_print
سخنگوی قوه قضاییه گفت که در پرونده حمید بقایی هنوز قرار مجرمیت صادر نشده، البته شنیده‌ام که مرحله تحقیقات این پرونده رو به پایان است.
به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه شنیده شده در پرونده بقایی تحقیقات به پایان رسیده و قرار مجرمیت صادر شده، آیا این موضوع صحت دارد؟ گفت: خیر؛ هنوز قرار مجرمیت صادر نشده، البته تحقیقات این پرونده رو به پایان است و زمانی که تحقیقات به پایان می‌رسد به طور طبیعی بازداشت و ادامه بازداشت اگر ضرورت نداشت و قرار تبدیل می‌شود و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه می‌رود.

وی افزود:‌ البته اگر قرار بازداشت الزام داشته باشد پرونده با بازداشت موقت و صدور قرار مجرمیت به دادگاه می‌رود.

به گزارش ایسنا، سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سئوال دیگری درباره‌ پیام رئیس جمهور در محکوم کردن حادثه سفارت عربستان و اینکه خواستند افراد تعرض‌کننده به قوه قضاییه سریعا معرفی شوند و اینکه چند نفر در این راستا دستگیر شده‌اند گفت: اقدامی که صورت گرفته بر خلاف قانون است و کسانی که بر خلاف قانون دستور دادند تحت تعقیب قرار گرفتند تا آنجا که من می‌دانم در این زمینه ۳۸ نفر دستگیر شده‌اند و دستگیری ها هم ادامه دارد، طبعا نیروی انتظامی و وزارت کشور اقدامات پیشگیرانه را انجام می‌دهند، حتما هم قوه قضاییه به کمک آنها می‌آید.

انتهای خبر