رد صلاحیت ۵ کاندیدا و انصراف ۸ نفر در مرندوجلفا/ فرماندار مرند : هیچ رد صلاحیتی خارج از قوانین و اسناد متقن صورت نمی گیرد

با اتمام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس دهم از سوی هیئت های اجرایی انتخابات، خبرهای رسمی از رد صلاحیت ۵ کاندیداها و انصراف ۸ نفر در حوزه انتخابیه مرند و جلفا حکایت دارد.

image_pdfimage_print

با اتمام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس دهم در حوزه های انتخابیه سراسر کشور از سوی هیئت های اجرایی انتخابات، خبرهای رسمی از رد صلاحیت ۵ نفر از کاندیداها در حوزه انتخابیه مرند و جلفا  حکایت دارد.

فرماندار مرند

به گزارش اختصاصی اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، فرماندار مرند گفت: از ۶۵ نفر ثبت نام کننده برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مرند و جلفا تا پایان روز دوشنبه ۱۴ دی ماه ، ۸ نفر اعلام انصراف کرده اند و هیات اجرایی با ریزبینی در مسیر بررسی صلاحیت ها اقدام کرده است و هیچ رد صلاحیتی خارج از قوانین و اسناد متقن صورت نخواهد گرفت.

تقی کرمی با تاکید بر اصل بی طرفی فرمانداری و هیات اجرایی در امر انتخابات افزود: رد صلاحیت یک فرد به منزله رد صلاحیت کلی این شخص نیست بلکه دستگاههای ناظر وی را دارای شاخص های نمایندگی مجلس ندانسته اند و همه افراد محترم می باشند.

در حوزه انتخابیه مرند و جلفا ۶۵ نفر برای نمایندگی مجلس ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۸ نفر در روزهای گذشته و قبل از اعلام نتایج بررسی صلاحیت ها، انصراف خود را اعلام کرده و ۵ نفر نیز رد صلاحیت شده اند که به این افراد اعلام گردید تا در صورت تمایل  به ابراز اعتراض قانونی بپردازند.

گفتنی است، یکی از رد صلاحیت شدگان از گزینه های پر مدعای انتخابات است که علیرغم پایین بودن جایگاه مردمی خود به خاطر برخی عملکردهای ضعیف و مسئله دار طی دوره فعالیت خود، اصرار به جلب نظر افکار عمومی با ترفندهای خاص داشت.

همچنین یکی از نمایندگان ادوار گذشته مرند و نیز دو خانم در بین این لیست ۵ نفره می باشند.

گفتنی است، علیرضا فرشی یکی دیگر از رد صلاحیت شدگان است که اقدام به انتشار نامه محرمانه رد صلاحیت خود در فضای مجازی کرده است.

لیست کامل ۶۵ نامزد ثبت نام کننده در انتخابات در حوزه مرند و جلفا :

لیست کامل مرند جلفا

اخبار مرتبط با این خبر :

رد صلاحیت ۲ نماینده فعلی آذربایجان شرقی

 

انتهای خبر