مدیر عامل جدید هلال احمر استان مشخص شد/ وداع نوری بعد از ۱۰ سال

طی حکمی از سوی ضیایی استر آبادی؛ سعید کنعانی بعنوان مدیرعامل جدید هلال احمر آذربایجان شرقی منصوب شد .
  به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، با قطعی شدن انتصاب کنعانی به سمت مدیرعامل جدید هلال احمر آذربایجان شرقی مراسم تودیع و معارفه مدیران جدید و قدیم هلال احمر استان فردا  برگزار خواهد شد.
در این مراسم  که ساعت ۱۰ صبح دوشنبه و با حضور مسئولان استان و جمعیت هلال احمر کشور برگزار می شود، از زحمات دکتر عزیز نوری مدیرعامل سابق این اداره قدردانی و سعید کنعانی به عنوان مدیرعامل جدید هلال احمر استان معرفی خواهد شد.
 یک تغییر غیر سیاسی در آذربایجانشرقی / مدیر عامل جدید جمعیت هلال احمر استان مشخص شد /کنعانی جانشین نوری شد
 دکتر سید امیر محسن ضیایی استر آبادی در حکم انتصاب سعید کنعانی تاکید کرده است: «با عنایت به اصول مندرج در اساسنامه جمعیت هلال‌احمر مبنی بر تلاش در جهت تسکین آلام بشری، کمک به امر سلامت جامعه و دفاع از ازش‌های انسانی، از جنابعالی انتظار دارم ضمن توجه به جایگاه اجتماعی و فرهنگی استان با بهره‌گیری از پتانسیل‌های درون و برون سازمانی، تمام همت و توان علمی و اجرائی خویش را در راستای توسعه کیفی و کمی مجموعه و بهبود ارائه خدمات تخصصی جمعیت در استان را به کار گیرید. بالندگی و توفیق روزافزون شما را در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند یگانه و مهربان مسئلت دارم.»

کنعانی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد پیراپزشکی و ازمدیران فعلی هلال احمر استان می باشد .

از سوابق وی میتوان به معاونت درمان و توانبخشی ، مدیر کلینیک فجر و نیز مدیریت یکی از کلینیک های جمعیت هلال احمر در خارج ازکشور اشاره کرد .

گفتنی است، انتصاب فرد غیر پزشک  برای مدیرت این مجموعه  برای اولین بار طی ۲۰ سال اخیر در حالی است که برخی شایعات درخصوص اعمال نظر شخصی یکی از مسئولان ارشد استانی در پشت پرده این انتصاب شنیده می شود.