جبارزاده:اسبقیان سنگ تمام گذاشت/خادم:مدیرکل جدید را استاندار معرفی کرد +حاشیه های تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان

امیررضا خادم، معاون وزیر ورزش و جوانان در آیین تودیع و معارفه اعلام کرد؛ جمشید نظمی توسط جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی برای تصدی این سمت معرفی شده است.

image_pdfimage_print

نکته جالب در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تمجید جبارزاده از اسبقیان بود. وی شهادت داد که اسبقیان کم‌فروشی نکرده و در مسئولیت خود سنگ تمام گذاشت. خادم نیز اعلام کرد مدیرکل جدید را استاندار معرفی کرده است.

جبارزاده: اسبقیان سنگ تمام گذاشت / خادم: مدیرکل جدید را استاندار معرفی کرد / نظمی: روند قبلی ادامه خواهد داشت به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از ائل در حالی که به نظر می رسد با نزدیک شدن به پایان سال و ایام انتخابات مجلس، موضوع تغییر در اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تا سال آینده مسکوت بماند؛ پس از چد ماه وقفه بالاخره اسبقیان از مدیرکلی ورزش و جوانان آذربایجان شرقی کنار رفته و جمشید نظمی جایگزین وی شد.

وی که ریاست هیئت فوتبال و مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی را در کارنامه دارد؛ امروز معارفه شد.

امیررضا خادم، معاون وزیر ورزش و جوانان در آیین تودیع و معارفه اعلام کرد؛ جمشید نظمی توسط جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی برای تصدی این سمت معرفی شده است.

تمجید جبارزاده از عملکرد اسبقیان

اما نکته جالب در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تمجید جبارزاده از اسبقیان بود. وی شهادت داد که اسبقیان کم‌فروشی نکرده و در مسئولیت خود سنگ تمام گذاشت.

وی جایگاه آذربایجان شرقی در عرصه ورزش را بهترین موقعیت دانسته و حضور اسبقیان را عامل  بازگشت به جایگاه برتر گذشته در سطح کشور اعلام کرد.

استاندار آذربایجان شرقی بر تداوم شرایط مدیریتی اسبقیان در دوره مدیریت نظمی تاکید کرده و درباره اسبقیان نیز گفت:  بنده معمولا با تغییر مدیران موافقت نمی‌کنم مگر اینکه جایگاه مدیر قبلی ارتقا یابد و امیدوارم که آقای اسبقیان در وزارت ورزش و جوانان جایگاه بهتری پیدا کند.

جبارزاده با اشاره به سوابق نظمی به عنوان یکی از یادگاران دفاع مقدس و از جمله آخرین کسانی که در کنار شهید باکری بود؛ تصریح کرد: مشیت الهی بود که این فرد در آن دوران زنده مانده و امروز منشا خدمت به جامعه اسلامی ایران و استان آذربایجان‌شرقی باشد.

چه سرنوشتی در انتظار اسبقیان است؟

خادم نیز در این مراسم خواستار تعامل دیگر دستگاه ها با ورزش و جوانان شده و حوزه های مهم از منظر وزارت ورزش و جوانان را تشریح کرد.

وی در خصوص آینده کاری اسبقیان که در ماه های اخیر در انتخابات ریاست فدارسیون های مختلفی شرکت کرده اما موفق به پیروزی نشده است؛ نیز گفت: از حضور آقای اسبقیان در وزارت ورزش و جوانان بهره خواهیم گرفت و الگوی مدیریتی خوبی را از سوی وی شاهد بودیم.

گفته می شود اسبقیان احتمالا به عنوان سرپرست یکی از فدارسیون های ورزشی معرفی خواهد شد.

نظمی و سومین تجربه مدیریت ورزشی

نظمی نیز در آیین معارفه خود گفت: بنده دست همکاری به سوی مدیران استانی دراز می‌کنیم.

وی افزود: روند قبلی در استان ادامه داده می‌شود و تلاش داریم تا موفقیت‌های بیشتری را نیز به دست آوریم.

گفتنی است نظمی در هر دو مورد سابقه مدیریت ورزشی خود خیلی زود غزل خاحافظی را خوانده و در هر دو مورد با استعفا کنار رفته است. باید منتظر ماند و دید آیا مدیرکلی نظمی در ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تا چه مقطعی ادامه داشته و چه نتایجی را در بر خواهد داشت.

انتهای خبر