رئیس ستاد انتخابات اصولگرایان آذربایحان شرقی معرفی شد/ آخرین وضعیت لیست اصولگرایان در تبریز و شهرستانها

رئیس ستاد انتخابات اصولگرایان آذربایجان شرقی به منظور مدیریت هماهنگ فعالیتهای انتخاباتی اعضای لیست واحد این جریان در استان، مشخص شد.

لیست اصولگرایان تبریز۳

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، در آخرین جلسه شورای عالی اصولگرایان آذربایجان‌شرقی، فیروز رضایی به‌عنوان رئیس ستاد انتخابات اصولگرایان در آذربایجان‌شرقی انتخاب و معرفی شد.

بر اساس این گزارش، ستاد انتخابات این شورا با هدف همگرایی و یکپارچگی فعالیت انتخاباتی اصولگرایان استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکیل شد که این اقدام از نزدیک‌شدن به لیست نهایی اصولگرایان استان در بیش از یک ماه مانده به انتخابات، حکایت دارد.

فیروز رضایی چندین سال مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بود که بر‌اساس گمانه‌زنی‌ها قرار بود، خود وی وارد انتخابات شود که برای وحدت بیشتر اصولگرایان، کنار کشید و ترجیح داد برای همگرایی بیشتر، تلاش کند و ریاست ستاد انتخابات اصولگرایان را بر‌عهده بگیرد.

گزارش اعتدال پرس حاکی است، تاکنون حضور بیگی استاندار سابق، تاح الدینی نماینده اسبق تبریز، فرهنگی و سعیدی نمایندگان فعلی و معصومه راشد از فعالان زن اصولگرای استان در لیست تبریز نهایی شده و نفر ششم اصولگرایان نیز طی روزهای آتی مشخص خواهد شد.

در شهرستانها نیز هنوز با توجه به نهایی نشدن تکلیف تایید صلاحیت برخی چهره ها و تنوع کاندیداها در اکثر حوزه ها، مشخص نشده است.