آخرین اخبار از لیست اصولگرایان تبریز

رئیس ستاد انتخابات اصولگرایان آذربایجان‌شرقی گفت: لیست اصولگرایان تبریز در حال نهایی شدن بوده و برای انتخاب نامزدهای مورد حمایت اصولگرایان در سایر شهرستان‌ها نظر مشورتی می‌دهیم.

image_pdfimage_print

رئیس ستاد انتخابات اصولگرایان آذربایجان‌شرقی گفت: لیست اصولگرایان تبریز در حال نهایی شدن بوده و برای انتخاب نامزدهای مورد حمایت اصولگرایان در سایر شهرستان‌ها نظر مشورتی می‌دهیم.

لیست اصولگرایان تبریز۳به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از فارس، فیروز رضایی با اشاره به معیارهای مدنظر شورای اصولگرایان استان برای قرار گرفتن نفرات در این لیست اظهار داشت: علاوه بر معیارهای مطرح اولیه در قانون چون «التزام عملی به اسلام و ولایت فقیه» از میان این افراد کسانی را که این اعتقاد و التزام را در عرصه‌های مختلف به اثبات رسانده و سربلند بیرون آمده‌اند را انتخاب و معرفی می‌کنیم.

وی افزود: ستاد اصولگرایان استان به طور کلی سلامت نفس، سلامت اخلاقی، سلامت مالی، کارآیی، روحیه کار تیمی، سلامت سیاسی و داشتن مرزبندی روشن با جریان فتنه را از اصول می‌داند.

مسئول ستاد اصولگرایان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: البته علاوه بر فتنه‌گران نامزدهایی که در لیست اصولگرایان استان قرار می‌‌گیرند باید با قانون ستیزان و جمهوری گریزان نیز مرزبندی روشنی داشته باشند.

وی یادآور شد: حساسیت نسبت به استقلال و امنیت کشور در حوزه‌های مختلف نیز مورد توجه جدی قرار دارد چرا که استقلال و امنیت دو آرمان و دستاورد مهم نظام جمهوری اسلامی است که نمی‌توان به آنها بی‌اعتنا بود.

رضایی تصریح کرد: تمرکز بر استعدادهای درونی و استفاده از ظرفیت‌های بیرونی و در نهایت برخورداری حداکثری از مقبولیت عمومی و جایگاه مردمی مورد توجه اصولگرایان است و افرادی به جامعه معرفی خواهند شد که نزد افکار عمومی مقبول و محبوب باشند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا برای تمام شهرستان‌ها کاندیدا معرفی خواهید کرد و اولویت‌ها کدام شهرستان‌ها است، بیان کرد: در رابطه با شهرستان‌ها، شخصیت‌ها و مجموعه‌های اصولگرای بومی مطالعه و جمع‌بندی می‌کنند و مرکز استان در موضع مشورتی ایفای نقش کرده و به دوستان شهرستانی کمک می‌کنیم.

رئیس ستاد اصولگرایان آذربایجان‌شرقی به وضعیت تبریز اشاره کرد و گفت: از ۶ نفر تبریز پنج نامزد لیست اصولگرایان نهایی و یک نفر از ۶ نفر باقی مانده در حال نهایی شدن است.

براساس این گزارش، محمد اسماعیل سعیدی، محمدحسین فرهنگی، احمدعلیرضا بیگی، سید محمدرضا میرتاج‌الدینی، معصومه راشد پنج نفری هستند که در لیست اصولگرایان نهایی شده و نفر ششم به زودی نهایی می‌شود.

انتهای خبر