شهردار جدید مرند سرانجام معرفی شد/ خروج از بلاتکلیفی همراه با ادامه ابهام در پرونده اختلاس شهرداری

سرانجام پس از چند ماه بلاتکلیفی و جنجال سازی های فراوان، شهردار جدید مرند از سوی استانداری تایید و از امروز قرار است سکان و هدایت شهرداری مرند را بر عهده بگیرد.

image_pdfimage_print

سرانجام پس از چند ماه بلاتکلیفی و جنجال سازی های فراوان، شهردار جدید مرند از سوی استانداری تایید و از امروز قرار است سکان و هدایت شهرداری مرند را بر عهده بگیرد.

به گزارش اختصاصی اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، مراسم معارفه مهندس حسین زاده شهردار جدید مرند روز یکشنبه ۱۱ بهمن ساعت ۸ صبح در محل سالن کنفرانس شهرداری مرند برگزار می شود.

به دنبال بازداشت پرسروصدای شهردار سابق مرند به همراه تنی چند از کارکنان و اعضای شورای این شهر، شهر مرند به مدت چند ماه در بلاتکلیفی و بحران به سر می برد تا اینکه با آزادی به قید وثیقه برخی اعضای دستگیر شده شورای شهر، پروسه انتخاب شهردار جدید در دستورکار قرار گرفت که در ابتدا سرهنگ علیپور منتخب شورا برای این سمت معرفی شد که با مخالفت استانداری مواجه شد که در ادامه مهندس رسول حسین زاده هفته پیش با اخذ نظر اکثریت شورای محترم اسلامی شهر مرند به عنوان سکاندار جدید شهر جهت طی مراحل قانونی به استانداری معرفی شد.

شایان ذکر است مراسم معارفه شهردار جدید مرند  ساعت ۸ صبح امروز یکشنبه با حضور مهندس پور مهدی معاونت عمرانی استانداری آذر بایجانشرقی مهندس علیخانی مدیر کل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری آذر بایجانشرقی وجمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار می شود.

براساس این گزارش، رسول حسین زاده اهل روستای زال ازتوابع بخش مرکزی شهرستان مرند متولد ۱۳۵۴دارای مدرک فوق لیسانس رشته حقوق خصوصی می باشند.

وی در سوابق خود، مدیر کل حقوقی سازمان منطقه آزاد ارس ، رئیس و عضو شورای اسلامی اسبق شهر جلفا و شهردار سابق جلفا.- معاونت بازارچه های مرزی آذربایجانشرقی – مدیر اداری مالی و منابع انسانی منطقه آزاد ارس – مدیر کل بازرسی منطقه آزاد ارس را در کارنامه دارد .

حسین زاده همچنین در دانشگا های آزاداسلامی و پیام نور مرند و جلفا در امر تدریس مشغول به فعالیت بوده است.

انتهای خبر