بیانیه انصار حزب الله استان به وقایع اخیر در مراغه

بیانیه انصار حزب الله، طلاب و روحانیون انقلابی استان و شورای هماهنگی حزب الله شمالغرب نسبت به بازداشت مسئول این تشکل در مراغه منتشر شد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعدال پرس)به نقل از حزب الله پرس، در این بیانیه آمده است:

هوالعزیز

فان حزب الله هم الغالبون

امام خامنه ای : جوانان انقلابی را تضعیف نکنید.

انالله و انا الیه راجعون

با خبر شدیم متاسفانه شورای تامین شهرستان مراغه در اقدامی تعجب برانگیز انصار حزب الله مراغه را غیر قانونی معرفی کرده و بسی پا فراتر گذاشته است. دادسرای مراغه وارد یک بازی سیاسی گردیده و دستور بازداشت مسئول انصار حزب الله مراغه را صادر کرده و اطلاعات نیروی انتظامی مراغه وی را بازداشت کرده است.

اینک در این نافرمانی علنی علیه دستورات امام خامنه ای توسط سیستم قضایی آن شهرستان ، به خدا پناه برده و اعلام می داریم :

۱- ریاست محترم قوه قضائیه ، در اسرع وقت نسبت به برکناری مسئول دادسرای مراغه که به جای دفاع از نیرو های انقلابی، در بازی های سیاسی تکمیل کننده ی پازل اصلاح طلبان گردیده است، اقدام نموده و مسئولین امر از مسئول و اعضای انصار حزب الله مراغه عذرخواهی نماید.

۲ – از دولت تدبیر و امید که ادعای تدبیر ، امید و آزادی بیان دارد انتظار می رود نسبت به برکناری فرماندار و عذرخواهی رسمی از حزب الله اقدام نماید.

۳- هر لحظه حضور این برادر عزیز در بازداشتگاه اطلاعات نیروی انتظامی بعنوان ایام آزادگی آقای کریمی بوده و حزب الله وی را آزاده توطئه جریان تردید می داند.

۴ – ضمن هشدار قاطعانه و جدی به مسئولین استان بدینوسیله اعلام می دارد در صورت تکرار اقدامی مشابه ، جواب شایسته ای از طرف حزب الله نشان داده خواهد شد.

در پایان از خداوند منان می خواهیم تا مارا در یاری امام خامنه ای عزیز یاری فرماید.