دبیر جامعه روحانیت مبارز آذربایجان شرقی:

انتشار هرگونه لیست انتخاباتی را تکذیب می‌کنم

لیست منتشر شده در فضای مجازی، نظر شخصی برخی اعضا بود و تابع لیست نهایی اصولگرایان هستیم.

image_pdfimage_print
دبیر جامعه روحانیت مبارز آذربایجان شرقی، با تاکید بر اینکه انتشار هرگونه لیست انتخاباتی از سوی این جامعه را تکذیب می‌کنم، گفت: لیست منتشر شده در فضای مجازی، نظر شخصی برخی اعضا بود و تابع لیست نهایی اصولگرایان هستیم.

موسی محمدیبه گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، حجت الاسلام والمسلمین موسی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، با تاکید بر اینکه انتشار هرگونه لیست انتخاباتی از سوی این جامعه را تکذیب میکنم، اظهار داشت: لیست منتشر شده در فضای مجازی، نظر شخصی برخی اعضا بود و تابع لیست نهایی اصولگرایان هستیم.

وی با بیان اینکه جامعه روحانیت مبارز استان، به عنوان یک تشکل رسمی جهت انجام فعالیت های فرهنگی و سیاسی است، افزود: در آستانه انتخابات ممکن است برخی سوء استفاده ها از نام و اعتبار این مجموعه صورت گیرد.

دبیر جامعه روحانیت مبارز آذربایجان شرقی، انعکاس هرگونه خبر یا بیانیه از طرف جامعه روحانیت مبارز استان، فقط با سربرگ، مهر و امضای دبیر اعتبار دارد و سایر اخباری که منعکس می شود، مورد تایید نبوده و معتبر نیست.

حجت الاسلام محمدی، همچنین نامه ای برای انتشار در اختیار تسنیم قرار داد تا در اختیار مردم قرار گیرد و مانع از هرگونه سوء استفاده از اعتبار و نام این مجموعه شود.

انتهای خبر