طی بیانیه ای از سوی شورای همگرایی اصولگرایان آذربایجان شرقی صورت گرفت

معرفی ۱۷ کاندیدای مورد حمایت اصولگرایان در آذربایجان شرقی

شورای همگرایی اصولگرایان استان آذربایجان شرقی با انتشار بیانیه ای، لیست کاندیداهای مورد حمایت خود در ۱۱ حوزه انتخابیه غیر از دو حوزه مرند و جلفا و حوزه مراغه و عجبشیر را اعلام کرد.

image_pdfimage_print

شورای همگرایی اصولگرایان استان آذربایجان شرقی با انتشار بیانیه ای، لیست کاندیداهای مورد حمایت خود در ۱۱ حوزه انتخابیه غیر از دو حوزه مرند و جلفا و حوزه مراغه و عجبشیر را اعلام کرد.

۱۷ کاندیدای مورد حمایت اصولگرایان در آذربایجان شرقی به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، شورای همگرایی اصولگرایان استان آذربایجان شرقی در آستانه فرا رسیدن ۷ اسفند ماه سال جاری و برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیانیه ای به شرح زیر صادر کرده است که در ادامه می آید:


بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی است.     مقام معظم رهبری

مردم قهرمان و شهیدپرور آذربایجان با درک عمیق این حقیقت که حفظ انقلاب از اصل انقلاب مهمتر است، از سپیده‌دم پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز به فضل الهی با بصیرت و استقامت بی‌نظیر از همه‌ی آزمون‌ها سرفراز بیرون آمده و در دفاع از آرمان‌های مقدس امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری از هیچ تلاش و مجاهدتی دریغ ننموده است.  

انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی و پنجم خبرگان رهبری آزمون بزرگ دیگری است که هوشیاری و اقدام مؤمنانه و مناسب خود را طلب می‌کند در این راستا شورای همگرایی اصولگرایان مواردی را به اختصار جهت آگاهی مردم شریف استان اعلام می‌دارد:

۱٫    در ارائه‌ی لیست نامزدهای مجلس شورای اسلامی معیارها و شاخص‌هایی از قبیل تقوا، صداقت، ولایت‌مداری، استکبارستیزی، کارآمدی  و مردم‌داری مدنظر قرارگرفت تا با تمرکز بر ظرفیت‌های درونی و فرصت‌های بیرونی نسبت به معیشت، امنیت و پیشرفت توأم با عدالت اهتمام به عمل آید.

۲٫    لیست اعلامی بهترین تصمیم ممکن در یک حرکت جمعی بوده و عدم حضور دیگر نامزدهای محترم در لیست، نه به جهت ضعف در مبانی فکری، بلکه به جهت تعدد نامزدهای اصولگرا می‌باشد؛ لذا صمیمانه از این عزیزان درخواست می‌شود با اقدام اصولگرایانه‌ی خود، این حرکت ارزشی را در جهت تحقق اهداف مشترک یاری فرمایند.

۳٫    نظر به اهمیت انتخابات خبرگان رهبری، شورا ضمن درک حساسیت موضوع و ضرورت اهتمام مضاعف بر این امر خطیر و سرنوشت‌ساز بر نقش محوری حضرت آیت الله مجتهد شبستری در لیست خبرگان استان تأکید می‌نماید.

۴٫    از حدود یک سال پیش با الهام از فرامین و هشدارهای رهبر فرزانه، اعضای این شورا متشکل از تشکل‌ها‌ و شخصیت‌های اصولگرا با همفکری فرهیختگان و صاحب‌نظران، امر حیاتی انتخابات را رصد و به تقویت وحدت و همدلی نیروهای ولایت‌مدار اهتمام نموده است، ضمن تشکر از همه عزیزان و دلسوزانی که این شورا را در جلسات و نشست‌های متعدد یاری نموده‌اند، لیست نامزدهای مورد حمایت شورای همگرایی اصول‌گرایان استان آذربایجان شرقی را به شرح ذیل اعلام می‌دارد:

ردیف    حوزه‌ی انتخابیه‌    آقایان و خانم‌ها

۱    تبریز، اسکو و آذرشهر: 

    ۱- دکتر محمدحسین فرهنگی؛ ۲- حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا میرتاج الدینی؛ ۳- احمد علیرضابیگی؛

۴- محمداسماعیل سعیدی؛ ۵- لطیف لطیفی؛ ۶- خانم دکتر معصومه راشد.

۲    بستان‌اباد    احد خیری

۳    بناب    ضیاء الله اعزازی

۴    اهر    دکتر مهدی حسینیان

۵    شبستر    علی علیلو

۶    ملکان    شهروز افخمی

۷    هشترود و چاراویماق    غلامحسین شیری

۸    سراب    داود روشنی

۹    میانه    ۱- مهندس سیدمحمدرضا حاجی اصغری، ۲- دکتر یعقوب شیویاری

۱۰    ورزقان    مهندس رضا علیزاده

۱۱    کلیبر    قلی اله قلی زاده

شورای همگرایی اصولگرایان استان آذربایجان شرقی

انتهای خبر