خبری که در هیاهوهای انتخاباتی گم شد

استعفای دسته جمعی مدیرعامل و هیات مدیره ماشین سازی تبریز

به دنبال مشکلات روز افزون خصوصی سازی در شرکت ماشین سازی تبریز و در اعتراض به عملکرد سازمان خصوصی سازی، مدیرعامل و هیات مدیره این شرکت به طور دسته جمعی استعفا دادند.

image_pdfimage_print
به دنبال مشکلات روز افزون خصوصی سازی در شرکت ماشین سازی تبریز و در اعتراض به عملکرد سازمان خصوصی سازی، مدیرعامل و هیات مدیره این شرکت به طور دسته جمعی استعفا دادند.
استعفای دسته جمعی مدیرعامل و هیات مدیره گروه ماشین سازی تبریز به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) ، پس از کش و قوس های ۱۱ ساله سازمان خصوصی سازی و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بر سر واگذاری گروه مادر صنعتی ماشین سازی تبریز، مدیرعامل و هیات مدیره این شرکت به طور دسته جمعی استعفای خود را تقدیم معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت کردند.

گروه مادر صنعتی ماشین سازی تبریز در حالی ۱۱ سال در وضعیت بلاتکلیفی به سر می برد که این کارخانه عظیم تنها مجموعه تولیدکننده ماشین افزارهای صنعتی در غرب آسیا و یکی از بزرگترین برندهای معتبر جهان در صنعت تولید ماشین افزار است.
مدیرعامل پیشین گروه ماشین سازی تبریز در گفتگو با نصر، ضمن تایید این خبر گفت: سازمان خصوصی سازی امکان هر گونه ابتکار عمل مدیریتی در این مجموعه بزرگ صنعتی را سلب کرده و فعالیت های این شرکت را سال هاست به حالت انجماد در آورده است.
”علی اکبر خادمی اصل” در ادامه با انتقاد شدید از عملکرد سازمان خصوصی سازی، افزود: ما به سازمان گسترش چندین ماه فرصت دادیم تا شرکت را از بلاتکلیفی در بیاورند، اما متاسفانه تلاش های چندین ساله ما به جایی نرسید و در شرایطی که مدیریت گروه ماشین سازی تبریز با ادامه شرایط فعلی امکان پذیر نبود، مجبور به استعفا شدیم.

رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به دنبال استعفای دسته جمعی مدیرعامل و هیات مدیره گروه ماشین سازی تبریز، طی حکمی ”امین عشقی” را به عنوان سرپرست جدید گروه ماشین سازی تبریز منصوب کرد.
از سازمان خصوصی سازی هم خبر می رسد، آگهی مزایده جدید ماشین سازی تبریز توسط این سازمان منتشر شده است.

انتهای خبر