موج تغییرات به استانداری رسید/ خداحافظی فرمانداران ورزقان و عجب شیر +لیست تغییرات احتمالی بعدی

استانداری انتصاب

همانطور که پیش از این در اعتدال پرس خبر داده شده بود (این خبر)، موج تغییرات مدیریتی در استان که همزمان با پایان انتخابات دور اول مجلس شروع شده بود همچنان ادامه دارد که این بار  گویا پس لرزه‌های انتخاباتی به استانداری آذربایجان شرقی رسیده است.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، بر اساس احکام صادر شده از سوی استاندار آذربایجان شرقی “ صابر تقویمی ” به عنوان  سرپرست فرمانداری شهرستان ورزقان و سید شمس الدین مراثی به سمت سرپرست فرمانداری عجب شیر  منصوب شدند.
به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، چندی پیش بود که زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر چند فرماندار به گوش می‌رسید لکن صحت این امر از سوی مسئولین ارشد استانی تائید نشده بود که سرانجام و در آخرین روزهای سال جاری، حکم تغییر فرماندارران ورزقان و عجب شیر قطعی شد که البته همزمان خبرهایی نیز مبنی بر تغییر چند فرماندار دیگر از جمله بناب همچنان به گوش می رسد.
فرماندار ورزقان تودیع شد/ صابر تقویمی سرپرست فرمانداری ورزقان
این گزارش حاکی است، بعد از آنکه دیروز حکم سرپرستی  سید شمس الدین مراثی برای فرمانداری عجب شیر زده شد، امروز نیز خبر رسید که علی وفادار در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان ورزقان از سمت فرمانداری این شهرستان کناره گیری کرد.

علی وفادار در آخرین جلسه شورای اداری ورزقان در سال جاری به شایعات رنگ حقیقت بخشید و با خداحافظی از فرمانداری علت رفتن خود را بازنشستگی عنوان کرد.

گفتنی است؛ علی وفادار در بهمن سال ۹۲ به عنوان فرمانداری ورزقان منصوب شده بود و سابقه فرمانداری ورزقان، بخشداری مهربان و شبستر، کارشناس امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی را در رزومه خود داشت.

ادامه تغییرات در استانداری/  دومین فرماندار استان هم بازنشسته شد/ “ صابر تقویمی ” بعنوان  سرپرست فرمانداری شهرستان ورزقان منصوب شدصابر تقویمی متولد سال ۱۳۴۳ و فارغ التحصیل رشته تاریخ و از کارشناسان باسابقه استانداری می باشد .

وی فعالیت خود را از سال ۱۳۶۸ با کار دهداری  آغاز و در بخشداری خدآفرین  و سپس استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد.

تقویمی در کارنامه اجرایی خود مسئولیت های بخشداری خدآفرین ، بخشداری تیکمه داش و بخشداری گوگان بر عهده داشته است . وی همچنین به مدت ۱۰ سال با پست کارشناسی در ستاد انتخابات استانداری آذربایجان شرقی فعالیت کرده است .

ابراهیم طاهری بازنشسته شد / سید شمس الدین مراثی بعنوان سرپرست فرمانداری عجب شیر منصوب شد سید شمس الدین مراثی متولد بخش لیلان از توابع شهرستان ملکان دارای مدرک تحصیلی  کارشناسی ارشد میباشد .

سید شمس الدین مراثی در کارنامه اجرایی خود مسئولیت های بخشدار هشتچین خلخال ،بخشدار تسوج ،بخشدار ورزقان ،بخشدار مرکزی سراب ، بخشدارمرکزی میانه،کارشناس دبیر خانه شورای تامین استان ،معاون سیاسی واجتماعی فرماندارمراغه،معاون فرماندارشهرستان هشترود ومسئول رسیدگی به شکایات فرمانداری ویژه مراغه را بعهده داشته است.

وی بعد از استقرار دولت تدبیروامید بعنوان معاون فرماندار عجب شیر منصوب شده بود .

اخبار مرتبط با این مطلب در اعتدال پرس :

تغییرات جدید در استانداری آذربایجان شرقی/ محمدزاده رفت، نواداد به معاونت جدید رفت

آیا موج تغییرات جدید در راه است؟/  خداحافظی صفی پور از مدیر کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی