هیچ تبعه ایرانی در انفجارهای تروریستی بلژیک کشته نشده‌/ تنها یک خانم ایرانی مجروح شده

یک منبع کنسولی وزارت خارجه کشورمان گفت که در انفجار تروریستی فرودگاه بروکسل فقط یک خانم ایرانی مجروح شده و هیچ یک از اتباع ایرانی در انفجارهای بلژیک کشته نشده‌اند. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از فارس، در پی انتشار اخباری در برخی رسانه‌ها در خصوص احتمال وجود یک قربانی ایرانی در بین قربانیان […]

image_pdfimage_print
یک منبع کنسولی وزارت خارجه کشورمان گفت که در انفجار تروریستی فرودگاه بروکسل فقط یک خانم ایرانی مجروح شده و هیچ یک از اتباع ایرانی در انفجارهای بلژیک کشته نشده‌اند.
در انفجارهای بروکسل هیچ فرد ایرانی کشته نشده است

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از فارس، در پی انتشار اخباری در برخی رسانه‌ها در خصوص احتمال وجود یک قربانی ایرانی در بین قربانیان انفجارهای تروریستی بلژیک یک منبع کنسولی وزارت امور خارجه کشورمان عنوان کرد: با توجه به انتشار خبری در رسانه‌ها مبنی بر احتمال وجود یک قربانی ایرانی در بین قربانیان انفجارهای تروریستی اخیر بروکسل به اطلاع می‌رساند مطابق بررسی‌های به عمل آمده در انفجار تروریستی فرودگاه بلژیک تنها یک خانم ایرانی مجروح شده و خوشبختانه هیچ یک از اتباع ایران در این انفجارها کشته نشده‌اند.

در انفجارهای انتحاری اخیر در فرودگاه و یکی از ایستگاه‌های مترو بروکسل بیش از ۳۰ نفر کشته و حدود ۲۰۰ نفر زخمی شدند.

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران این اقدامات تروریستی را محکوم و با دولت و ملت بلژیک و همچنین خانواده‌های قربانیان ابراز همدردی کرد. محمدجواد ظریف وزیر خارجه نیز در تماس تلفنی با همتای بلژیکی این اقدامات را محکوم کرد.

انتهای خبر