این رشته سر دراز دارد!

خبر فوری/ سومین عضو شورای شهر تبریز نیز بازداشت شد

پروسه دستگیری اعضای متخلف شورای شهر تبریز به اتهام تبانی و اخذ رشوه در شرایطی انجام می شود که گفته می شود چند تن دیگر از این اعضا نیز بزودی روانه زندان خواهند شد.

image_pdfimage_print

بدنبال بازداشت دو عضو شورای شهر تبریز، سونامی بازداشت اعضای شورای کلانشهر تبریز امروز سومین قربانی خود را هم روانه بازداشتگاه کرد.

 

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، پس از آنکه حرف و حدیثهای فراوانی پیرامون وجود زد و بند در شهرداری و شورای شهر تبریز در محافل مختلف منتشر شد، دستگاه قضائی آذربایجان شرقی طی هفته های اخیر در اقدامی تحسین برانگیز پرونده های مربوط به عملکرد اعضای شورای اسلامی شهر تبریز را مورد بررسی و کنکاش قرار داده و اقدام به دستگیر تاکنون ۳ نفر از اعضای این شورا کرده است.

این گزارش حاکی است، (ا.ح) سومین عضو شورای اسلامی شهر تبریز، امروز پس از بازجوئی های اولیه بازداشت شد تا کفه بانوان شورا در جمع متخلفین شورا سنگینتر شود. این در حالی است که گفته می شود چند تن دیگر نیز قرار است به لیست بازداشتی های اخیر شورا افزوده شود.

لازم بذکر است در چند هفته اخیر ٢ عضو شورای شهر و یک معاون ارشد شهرداری تبریز دستگیر شده و بنا به منابع آگاه، شنیده ها حاکی از آن است چند تن از مدیران نیز حکم انفصال از خدمات دولتی گرفته اند!

سعید شبستری خیابانی معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی با تائید این خبر، اظهار کرد: شنیده های ما نیز حاکی از بازداشت سومین عضو شورای اسلامی شهر تبریز است.

پروسه دستگیری اعضای متخلف شورای شهر تبریز به اتهام تبانی و اخذ رشوه در شرایطی انجام می شود که گفته می شود چند تن دیگر از این اعضا نیز بزودی روانه زندان خواهند شد.

رئیس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای شهر تبریز در مورد حکم اخراج اعضاء دستگیر شده که اخیرا شایعه شده است، اظهار بی اطلاعی کرده و گفت: بر اساس ماده ۹۱ قانون، نفری که عضو شورای شهر است و متهم می باشد، از شورا و فعالیت هایش تعلیق شده و بعد از صدور حکم، اگر حکم بر براعت داده شود، وی به شورا بازخواهد گشت اما در صورت اثبات اتهام و مجرم شناخته شدن فرد، عضویت لغو خواهد شد و به جای وی عضو علی البدل به شورا خواهد پیوست.

گفتنی است، سر باز کردن پرونده تخلفات شورای شهر تبریز نگرانی و اعتراض شدید افکار عمومی را در پی داشته است بطوریکه برخی معتقد هستند با توجه به گستردگی و عمق تخلفات و نیز نوع اهتمات وارده که زدو بند در فروش پستهای مدیریتی شهرداری تبریز است، ادامه فعالیت چنین شورایی توجیح اخلاقی و مدیریتی ندارد و در این راستا برخی نیز معتقد هستند بزودی تغییرات گسترده و کلان در این مجموعه روی خواهد داد.

جلسات شورای اسلامی شهر تبریز که ۲۱ عضو دارد، در سال جدید هنوز برگزار نشده است.

انتهای خبر