اعلام دلایل تغییر فرمانداران از سوی معاون استاندار آذربایجان‌شرقی

تغییرات اخیر فرمانداران ربطی به انتخابات ندارد

در آخرین روزهای سال گذشته و براساس احکام صادر شده از سوی استاندار آذربایجان‌شرقی صابر تقویمی و سیدشمس‌الدین مراثی به ترتیب به عنوان سرپرستان فرمانداری‌های شهرستان ورزقان و عجب‌شیر منصوب شدند.

image_pdfimage_print
تغییر فرمانداران عجب‌شیر و ورزقان ربطی به انتخابات ندارد
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: تغییر فرمانداران عجب‌شیر و ورزقان ربطی به انتخابات مجلس ندارد و این دو فرماندار تنها به دلیل بازنشستگی جایگزین می‌شوند.

به گزاشرش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، سعید شبستری‌خیابانی در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: در پایان سال ۹۴ بیش از ۳۰ نفر از کارکنان استانداری بازنشسته شدند که فرمانداران عجب‌شیر و ورزقان نیز جزء آنها بودند.

به گفته وی، طی مراحل اداری صدور حکم قطعی فرمانداران جدید این دو شهرستان حدود یکماه به طول می‌انجامد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: با وجود مشکلات فراوان مالی و پشتیبانی، فرمانداران و مسئولان هیئت‌های اجرایی با درایت و تدبیر آرامش انتخابات را برقرار و امنیت و سلامت انتخابات را تضمین کردند.

شبستری با بیان اینکه انتخابات هفتم اسفندماه به صورت قانونمند در فضایی توأم با صمیمیت در استان برگزار شد، اظهار امیدواری کرد؛ تا در مرحله دوم انتخابات مجلس نیز با تداوم رعایت اصول اخلاق انتخاباتی و با شور و نشاط، حماسه سیاسی دیگری رقم بخورد.

این گزارش حاکی است، در آخرین روزهای سال گذشته و براساس احکام صادر شده از سوی استاندار آذربایجان‌شرقی صابر تقویمی و سیدشمس‌الدین مراثی به ترتیب به عنوان سرپرستان فرمانداری‌های شهرستان ورزقان و عجب‌شیر منصوب شدند.

  • گفتنی است، شنیده ها حاکی است تغییر چند فرماندار دیگر از جمله فرمانداران جلفا، بناب و هوراند نیز بنابه دلایل مختلف در دستور کار قرار دارد که بزودی انجام خواهد شد.
انتهای خبر