متهم شدن رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا به تجاوز به ۴ پسر

«دنیس هسترت» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۷ که به تجاوز به یک دانش‌آموز و پرداخت حق‌السکوت متهم شده بود، حالا با اتهام‌ تجاوز به حداقل ۴ پسر روبرو شده است.  به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از فارس، در ادامه پرونده جنجالی رسوایی اخلاقی رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا، دادستان‌های این […]

image_pdfimage_print
«دنیس هسترت» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۷ که به تجاوز به یک دانش‌آموز و پرداخت حق‌السکوت متهم شده بود، حالا با اتهام‌ تجاوز به حداقل ۴ پسر روبرو شده است.

 به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از فارس، در ادامه پرونده جنجالی رسوایی اخلاقی رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا، دادستان‌های این کشور او را به تجاوز به حداقل ۴ پسر کمتر از ۱۴ ساله متهم کردند.

اواخر خرداد ماه سال گذشته بود که پرونده اتهامی علیه رئیس مجلس نمایندگان آمریکا طی سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۷ در رسانه‌ها جنجال به پا کرد.

در آن موقع «دنیس هسترت»، به تجاوز جنسی به یک دانش‌آموز و پرداخت حق‌السکوت برای لاپوشانی کردن این تجاوز متهم شد؛‌ اتهامی که این مقام ارشد سابق کنگره آمریکا آن را رد کرد.

پیش از آن، زن ساکن مونتانا به نام «جولت بردج» از دست داشتن رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا در تجاوز جنسی به برادرش خبر داده بود. به گفته او ماجرا مربوط چند دهه قبل و زمانی که هسترت معلم و مربی دبیرستان بود.

به گزارش پایگاه هیل، حالا دادستان‌های آمریکایی می‌گویند که عضو ارشد پیشین کنگره با پرونده تجاوز به حداقل ۴ پسر کمتر از ۱۴ سال مواجه است.

این خبر در حالی منتشر شده که پیش از این یکی از کسانی که «قربانی» اقدامات پلیس هسترت شد، در سال ۱۹۹۵ جان سپرد.

انتهای خبر