شهردار جدید ورزقان انتخاب شد/ شهردار سابق: دلیل اصلی استعفایم مشکلات خانوادگی بود

بدنبال پذیرش استعفای کامران رحمتی از سمت شهردار ورزقان، اعضای شورای این شهر، شهردار جدید ورزقان را انتخاب و معرفی نمودند.

image_pdfimage_print

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، بدنبال پذیرش استعفای شهردار ورزقان، اعضای شورای این شهر ذاکر قیاسی سرپرست فعلی شهرداری ورزقان را به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب و معرفی نمودند.

ذاکر قیاسی که دارای مدرک تحصیلی کارشناس مدیریت و برنامه ریزی آموزشی است، با ۲۲ سال سابقه کاری در شهرداری ورزقان در پست‌های مختلف کارشناس امور اداری، مسئول امور مالی و جانشین شهردار ورزقان انجام وظیفه کرده است.

گفتنی است، پیش از این کامران رحمتی شهردار قبلی ورزقان بود که وی ۱۸ بهمن ماه سال گذشته بعد از ۲۷ ماه حضور در سمت شهردار ورزقان از سمت خود کناره گیری کرده و استعفا داد.دلیل اصلی استعفایم مشکلات خانوادگی بود/ اصلی ترین برنامه آینده ام اتمام دوره دکتری ام استوی  دلیل استعفای خود را مشکلات خانوادگی و توفیق خدمت در شهرداری کلان شهر تبریز به عنوان مشاورعالی شهردار و اتمام دوره دکترای برشمرد و اظهار داشت:  دو سالی را که در کنار مردم محجوب، با فرهنگ و مظلوم ورزقان زندگی کردم هرگز فراموش نخواهم کرد و هموراه در هرجایی برای خدمت به این شهر تلاش خواهم کرد.

وی تصریح کرد: اعضای شورای شهر ورزقان با استعفای اول من موافقت نکرده و آن را رد کردند ولی در استعفای دوم و با شنیدن مسائلی که مرا مجبور به ترک شهر ورزقان می کنند، با این استعفا موافقت نمودند.

شهرستان ورزقان با وسعت ۲۳۶۸ کیلومتر مربع (۵٫۲ درصد مساحت استان) در ۷۵ کیلومتری تبریز واقع شده و از سمت شمال با شهرستان‌های کلیبر و جلفا، از سمت شرق با شهرستان ا

انتهای خبر