تشکیل فراکسیون واحد اصولگرایان نیاز به توافق با لاریجانی ندارد

عضو کمیته ۷ نفره اصولگرایان چگونگی هماهنگی جلسه کمیته با ریاست مجلس نهم را تشریح کرده و گفت: برای تشکیل فراکسیون واحد اصولگرایی نیاز به توافق با لاریجانی نداریم. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، حسین نقوی حسینی در گفتگو با مهر در خصوص نشست کمیته ۷ نفره اصولگرایان با لاریجانی گفت: برگزاری این جلسه با […]

image_pdfimage_print
عضو کمیته ۷ نفره اصولگرایان چگونگی هماهنگی جلسه کمیته با ریاست مجلس نهم را تشریح کرده و گفت: برای تشکیل فراکسیون واحد اصولگرایی نیاز به توافق با لاریجانی نداریم.
تشکیل فراکسیون واحد اصولگرایان نیاز به توافق با لاریجانی ندارد

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، حسین نقوی حسینی در گفتگو با مهر در خصوص نشست کمیته ۷ نفره اصولگرایان با لاریجانی گفت: برگزاری این جلسه با شخص آقای لاریجانی در صحن علنی مجلس هماهنگ شد، اما در ساعت برگزاری جلسه، جلسه اضطراری برای ایشان پیش آمد.

نقوی حسینی ادامه داد: خود ایشان هم جریان جلسه اضطراری را به اطلاع کمیته ۷ نفره رساند، بنابراین دفتر آقای لاریجانی در جریان برگزاری و در جریان لغو جلسه کمیته ۷ نفره با ایشان قرار نداشت.

وی در خصوص نظر رئیس مجلس در مورد ایجاد فراکسیون واحد اصولگرایان در مجلس دهم گفت: برای تشکیل فراکسیون واحد اصولگرایان در مجلس دهم نیازی به موافقت آقای لاریجانی نداریم.

نقوی حسینی با تاکید بر اینکه اکثریت مجلس دهم اصولگرا خواهند بود، تصریح کرد: ائتلاف اصولگرایان در حال تلاش برای پیروزی نامزدهای اصولگرایان در مرحله دوم انتخابات مجلس است.

عضو کمیته ۷ نفره اظهار داشت: آقای لاریجانی هم اگر خواست می‌تواند عضوی از فراکسیون اصولگرایان در مجلس دهم باشد.

انتهای خبر