شایعه یا واقعیت!؟ /احتمال تغییر استاندار آذربایجان شرقی و معرفی ۳ گزینه جایگزین

همزمان با روزهای داغ انتخابات و نزدیک شدن به شروع تبلیغات مرحله دوم آنهم درحالیکه تبریز دارای بیشترین تعداد کاندیداها در این مرحله می باشد، خبرهای جالبی از گوشه و کنار شهر به گوش می رسد، اخباری که در روزهای پایانی سال نیز در برخی محافل به جد مطرح می شدند. به گزارش اعتدال آذربایجان […]

image_pdfimage_print

همزمان با روزهای داغ انتخابات و نزدیک شدن به شروع تبلیغات مرحله دوم آنهم درحالیکه تبریز دارای بیشترین تعداد کاندیداها در این مرحله می باشد، خبرهای جالبی از گوشه و کنار شهر به گوش می رسد، اخباری که در روزهای پایانی سال نیز در برخی محافل به جد مطرح می شدند.

به گزارش اعتدال آذربایجان (اعتدال پرس)، صبح امروز خبری مبنی بر احتمال تغییر استاندار آذربایجان شرقی در روزهای آتی توسط یکی از سایت های محلی شهر تبریز منتشر شد که بلافاصله نیز در تمام شبکه های اجتماعی گسترش یافت و نقل محافل سیاسی و رسانه ای استان شد.
استانداری روحانی

در این خبر آمده است:  “طبق اخبار شنیده شده از منابع موثق به نظر می رسد که شایعه تغییر استاندار آذربایجان شرقی در حال تبدیل شدن به واقعیت است. آقای استاندار که عملکردش در ماه های اخیر از سوی گروه های سیاسی مختلف استان مورد انتقاد قرار گرفته، این روزها به احتمال زیاد مجبور به خداحافظی از کاخ استانداری خواهد شد.

طبق شنیده ها تجار و صنعت گران مطرح و بانفوذ استان که در ماه های گذشته زمزمه های ناراحتیشان از استاندار در همه جابه گوش می رسید این روزها با حضور در پایتخت و برگزاری جلسات مختلف تمام سعی خود را برای تغییر استاندار آذربایجان شرقی انجام داده اند.

منابع موثق خبر از برگزاری جلسات مختلف از سوی تجار و صنعت گران آذربایجان با مسئولین ارشد دولت در چند روز اخیر را می دهد.

گفته می شود حتی گزینه های نهایی جایگزینی استاندار آذربایجان شرقی نیز مشخص شده اند و رایزنی های نهایی سیاسیون و تجار استان برای انتخاب یکی از این افراد در روزهای پیش رو در حال انجام است.

طبق آنچه از منابع موثق از تهران به گوش می رسد آقایان محسن مهرعلیزاده، سعید فائقی و رضا رحمانی سه گزینه نهایی استانداری آذربایجان شرقی هستند که قرار است یکی از این سه نفر در چند روز آتی بر روی صندلی استانداری آذربایجان شرقی بنشینند.

گفته می شود در ماه های گذشته علاوه بر تجار و صنعت گران استان، طیف های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب آذربایجان شرقی نیز رضایت چندانی از روند سیاست های کاری آقای استاندار نداشته اند و رایزنی های مختلفی از سوی سیاسیون مطرح استان با پایتخت نشین ها از اواخر سال ۹۴ برای تغییر استاندار وجود داشته است.

حتی صبحت هایی مبنی بر گلایه مندی شدید کاندیداهای فعلی انتخابات استان از برخی مسایل و حواشی ماه های اخیر از استاندار نیز به گوش می رسد.

گفته می شود انتخاب استاندار سابق با یکصد هزار اختلاف رای نسبت به بقیه اصولگرایان بخاطر نارضایتی مردم از عملکرد استاندار فعلی است و تفاوت خدمات استاندار سابق و استاندار فعلی آنقدر واضح و قابل احساس هست که برخلاف اقبال مردم به لیست امید، به فردی از لیست اصولگرایان بخاطر احساس تفاوت عملکرد دو استاندار این چنین اعتماد می کنند.

حال معلوم نیست فشارهای سیاسی تجار، صنعتگران و سیاسیون آذربایجان که در روزهای اخیر با حضور پرتعداد در پایتخت بدنبال استفاده از قدرت لابی خود برای تغییر استاندار آذربایجانشرقی می باشند نتیجه خواهد داد و طی چند روز آتی شاهد تغییر آقای استاندار خواهیم بود یا نه؟”

انتشار این خبر در حالی است که ساعتی پس از آن مدیرکل سیاسی استانداری آذربایجان شرقی ضمن تکذیب این شایعه، در گفتگو با آناج گفت: هیچ خبری و احتمالی مبنی بر تغییر استاندار آذربایجان شرقی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: این موارد و اخبار همه شایعه و دور از واقعیت می باشند.

گزارش اعتدال پرس حاکی است، انتشار ناگهانی چنین خبری نشان از برنامه ریزی و تحرکات برخی محافل برای بدست گرفتن کلید مدیریت استان دارد که البته برای تایید یا رد قطعی آن باید منتظر روزهای آتی شد.

انتهای خبر