فوری/ سلب عضویت ۷ عضو شورای شهر مرند و دعوت بکار اعضای علی البدل

?مرند

فرماندار مرند از حکم تعلیق و سلب عضویت ۷ تن از اعضای شورای اسلامی شهر مرند و دعوت بکار ۴ عضو علی البدل شورا جهت عضویت در این شورا خبر داد.

به گزارش اعتدال پرس، تقی کرمی فرماندار شهرستان مرند در گفتگو با خبرنگاران گفت: به دنبال پیگیری های قضایی صورت گرفته درباره پرونده تخلفات شهرداری و شورای اسلامی شهر مرند، ۷ نفر از اعضای فعلی این شورا سلب عضویت شده و اعضای علی البدل دعوت به کار شدند .

بر اساس نامه ابلاغ شده به شهرداری مرند، آقایان هاشم زاده، استادی، حجازی و خانم خوش صفت، صبح روز شنبه با برگزاری مراسم تحلیف در فرمانداری مرند رسما وارد شورای شهر شده و طی جلسه ای هیات رئیسه جدید انتخاب خواهد شد.

گفتنی است با حضور ۴ عضو جدید و ۴ عضو از ۱۱ نفر قبلی، شورای شهر مرند در یک سال باقی مانده از عمر شورا بصورت ۸ نفره ادامه کار خواهد داد.

براساس این گزارش، چند ماه پیش شهردار مرند و تعدادی از کارکنان شهرداری به همراه ۷ تن از اعضای شورای اسلامی شهر به اتهام تخلف مالی و حیف و میل بیت المال بازداشت و روانه زندان شده بودند.

این روزها برخورد قضایی با تخلفات متعدد اعضای شورا و شهرداری ها در شهرهای مختلف استان به یکی از مهمترین ترین بحث های روز تبدیل شده است که بازداشت چندی پیش سه عضو شورا و معاون شهردار تبریز و حکم تعلیق ۷ عضو شورای شهر مرند به همراه دستگیری شهردار این شهر از جنجالی ترین موارد در این خصوص می باشد.