دستگیری ها در شهرداری تبریز ادامه دارد / ۲ مدیر ارشد هم بازدداشت شدند

خبرهای موثقی حاکی از بازداشت دو تن از مدیران ارشد و معروف شهرداری تبریز در بین این ۲۰ نفر می باشد.

image_pdfimage_print
دستگیری ها در شهرداری تبریز ادامه دارد / 2 مدیر ارشد هم بازدداشت شدند

حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری گفت: تاکنون ۲۰ نفر در پرونده مربوط به شورای شهر تبریز احضار و دستگیر شدند.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، حجت الاسلام والمسلمین «حکمتعلی مظفری» در گفت‌گو با میزان، رسانه وابسته به قوه قضائیه، در ارتباط با وضعیت پرونده شورای شهر تبریز گفت: مجموعا ۲۰ نفر در رابطه با این پرونده احضار و دستگیر شده‌اند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در برخی اخبار اشاره شده که پنجمین عضو شورای شهر تبریز نیز بازداشت شده است گفت: این خبر صحت ندارد، ما اخیرا افرادی را در این پرونده احضار کرده‌ایم اما از شورای شهر نبوده است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: تحقیق و بررسی بر روی پرونده اعضای شورای شهر تبریز همچنان ادامه دارد و در حال تکمیل تحقیقات هستیم.

گفتنی است پیش از این دو عضو شورای شهر تبریز به اتهام تبانی و اخذ رشوه دستگیر و برای آن‌ها پرونده تشکیل شده بود. همچنین در ۱۷ فروردین ماه سومین عضو شورای شهر و یکی از معاونین شهردار تبریز بازداشت شدند و رئیس دادگستری استان آذربایجان شرقی در ۲۲ فروردین ماه از احضار چهارمین عضو شورای شهر تبریز به دادگاه خبر داد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان پیش از این اعلام کرده بود: برای این افراد به اتهام تبانی و اخذ رشوه پرونده تشکیل شده است و پرونده تعداد دیگری نیز در این زمینه در دست بررسی است و چنانچه نیاز به دستگیری و بازداشت باشد این امر صورت می‎گیرد. این پرونده مرتبط با پرونده‎ای است که در آن یکی از اعضای شورای شهر تبریز با اخذ رشوه از مجموعه کارکنان شهرداری به آنها قول انتصاب در برخی پست‌های شهرداری را می‌داده و از طریق تبانی پیشنهادات مورد نظر آنها را پیگیری کرده است.

گزارش اعتدال پرس به نقل از تبریزبیدار می افزاید خبرهای موثقی رسیده به این تحریریه حاکی از بازداشت دو تن از مدیران ارشد و معروف شهرداری تبریز در بین این ۲۰ نفر می باشد. 

انتهای خبر