نماینده منتخب مردم مراغه در مجلس درگذشت/ جزئیات سانحه تصادف

منتخب مردم مراغه در مجلس دهم درگذشت

محمد علی حسین زاده،منتخب مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی بامداد امروز در یک سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان درگذشت.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، سانحه رانندگی ساعت ۵:۴۵ صبح امروز در سه کیلومتری تاکستان، منجر به مرگ منتخب مردم مراغه و عجبشیر در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مادر وی شد.

رئیس پلیس راه استان قزوین با اعلام این خبر گفت: این سانحه در کیلومتر ۶۳ باند جنوبی آزادراه قزوین_ زنجان رخ داد و بر اثر آن خودروی محمد علی حسین زاده منتخب مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی واژگون شد و وی جان باخت.
به گفته ی سرهنگ زینلی ، در این حادثه راننده و دو سرنشین دیگر این خودرو هم مصدوم و برای درمان به بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان منتقل شدند.
سرهنگ زینلی رییس پلیس راه قزوین علت حادثه را عدم توجه راننده به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کرد.

مادر نماینده مراغه نیز در سانحه تصادف جان باخت +تصاویر

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین با بیان اینکه مادر ۶۰ ساله، آقای محمدعلی حسین زاده با آمبولانس هلال احمر به بیمارستان منتقل می‌شد، گفت: متاسفانه به علت شدت جراحات وارده در مسیر انتقال جان باخت.
حسینی گفت: هم اکنون پسر و دختر دوقلوی شش ساله، به همراه مادر ۳۷ ساله‌شان و آقای ۴۰ ساله در بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان بستری هستند.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قزوین وضعیت عمومی هر چهار نفر را رضایت بخش اعلام کرد.

تعیین تکلیف نماینده مراغه در انتخابات میان دوره‌ای مجلس/ نتیجه بازشماری تبریز و مرند امروز

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: تکلیف نماینده مردم مراغه در انتخابات میان دوره‌ای مجلس مشخص می‌شود.‌

سعید شبستری‌خیابانی با اشاره به فوت محمدعلی حسین‌زاده منتخب مردم مراغه در مجلس دهم بر اثر سانحه تصادف در آزاد راه قزوین ـ زنجان اظهار داشت: تکلیف نماینده مراغه در انتخابات میان دوره‌ای مجلس مشخص می‌شود.

وی در مورد نتیجه بازشماری آراء صندوق‌های تبریز و مرند اظهار داشت: نتیجه بازشماری هنوز معلوم نشده و امروز مشخص خواهد شد.

گفتنی است،محمدعلی حسین‌زاده با کسب ۵۰ هزار و ۹۸۰ رای به عنوان منتخب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از مراغه، عجب‌شیر، سراجو و قلعه‌چای راهی بهارستان شده بود.