تکذیب بازداشت مدیران سابق صدا و سیما

روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی مبنی بر بازداشت مدیران سابق صداو سیما به اتهام تضییع حقوق بیت المال را تکذیب کرد. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)،به نقل از خبرگزاری ایرنا، روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی  مبنی بر بازداشت مدیران سابق صداو سیما به اتهام تضییع حقوق بیت المال را تکذیب کرد. حجت الاسلام و المسلمین نورالله […]

image_pdfimage_print
روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی مبنی بر بازداشت مدیران سابق صداو سیما به اتهام تضییع حقوق بیت المال را تکذیب کرد.
تکذیب بازداشت مدیران سابق صدا و سیما

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)،به نقل از خبرگزاری ایرنا، روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی  مبنی بر بازداشت مدیران سابق صداو سیما به اتهام تضییع حقوق بیت المال را تکذیب کرد.

حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری خراسان شمالی روز جمعه در گفت و گو با خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه از دستگیری دو مدیر سابق صدا وسیمای استان خراسان شمالی به اتهام تضییع حقوق بیت المال خبرداده بود.

حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی در آن گفت و گو تصریح کرده بود ، مدیر صداوسیمای خراسان شمالی به اتهام تضییع حقوق بیت المال به مبلغ ۱۷۳ میلیون تومان و یکی دیگر از مدیران صدا و سیمای استان نیز به همین اتهام به مبلغ ۵۰ میلیون تومان دستگیر شدند.

این خبر که ساعت ۹ صبح روز گذشته بر روی خروجی اکثر خبرگزاری ها و سایت های مختلف و امروز شنبه نیز در برخی از روزنامه ها بازنشر گسترده ای داشته است ، تکذیبه دادگستری خراسان شمالی مبنی بر هرگونه دستگیری درباره این پرونده در پی داشته است.

در این تکذیبیه تصریح شده است ‘ پرونده ای در خصوص اتهام وارده در شعبه بازپرسی دادسرا تشکیل و پرونده در حال رسیدگی است و متهان احضار شده و تاکنون در این خصوص احدی دستگیر و بازداشت نشده است. ‘

رئیس سازمان صدا و سیما در دیماه سال گذشته با صدور حکمی، هوشنگ آذر دشتی را به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی منصوب کرد.

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید صدا و سیمای استان، بدون حضور خبرنگاران و با حضور حجت الاسلام موسوی مقدم معاون امور مجلس و استان‌های صدا و سیما، قائم مقام نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد، معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی و جمعی از مدیران بخش‌های مختلف صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی برگزار شد.

امیر هوشنگ آذردشتی پنجمین مدیر صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی پس از راه اندازی این مرکز در این استان است.

انتهای خبر