تکمیلی/ سریال تغییرات مدیریتی در سال آخر دولت + لیست جدید

تغییر مدیران ضعیف و جایگزینی مدیران قوی، خواست اصلی افکار عمومی و بخصوص طیف حامیان دولت از مدیریت عالی استان بود که به نظر می رسد در سال پایانی دولت یازدهم، جامه عمل می پوشد.

image_pdfimage_print

انتصابات دولت

به نظر می رسد در سال آخر دولت یازدهم، همچنان باید منتظر سونامی تغییرات مدیریتی در آذربایجان شرقی بود.

به گزارش اختصاصی اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، تغییرات مدیریتی در استان که همزمان با شروع انتخابات مجلس دهم آغاز شده بود، با پایان انتخابات سرعت بیشتری به خود گرفته است.

تغییر مدیران ضعیف و جایگزینی مدیران قوی، خواست اصلی افکار عمومی و بخصوص طیف حامیان دولت از مدیریت عالی استان بود که به نظر می رسد در سال پایانی دولت یازدهم، جامه عمل می پوشد.

بعد از آنکه مدیران کل هلال احمر، بنیاد مسکن و شهرک های صنعتی – که همگی جزو معدود مدیران بازمانده از دولت قبل بودند- و همچنین فرمانداران عجب شیر و ورزقان، در اواخر سال قبل جای خود را نفرات جدید دادند، همانطورکه در اعتدال پرس نیز پیش بینی و خبر داده بودیم، تغییر چند تن دیگر از مدیران استان هم قطعی و جامه عمل پوشید.

ادارات کل فنی و حرفه ای، فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور کتابخانه ای آذربایجان شرقی و اداره کل گردشگری و میراث فرهنگی جزو لیست جدید تغییرات مدیریتی هستن که از این بین مدیرکل فنی و حرفه ای صبح امروز تودیع شد و ۳ مدیرکل دیگر نیز در نوبت برگزاری مراسم معارفه هستند.

جالب اینکه بر خلاف ۳ مدیرکل تودیع شده قبل در اواخر سال گذشته، سه تن از این مدیران کل و دو فرماندار تغییر یافته، جزو منصوبین همین دولت بودند که به نظر می رسد ضعف مدیریتی علت اصلی تغییر اینها باشد.

گزارش اعتدال پرس به نقل از برخی منابع موثق همچنین حاکی است، بزودی تغییر چند فرماندار نیز کلید خواهد خورد و این در حالی است که برخی مدیران همچون مدیرکل امور مالیات، مدیرکل دارایی و رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان نیز همچنان جزو گزینه های محتمل تغییرات مدیریتی به شمار می روند.

? به کانال اطلاع رسانی اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) در تلگرام بپیوندید.
@etedalpres
https://telegram.me/etedalpres

انتهای خبر