نماینده مردم تبریز خبر داد: جلسه مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با وزیر کشور برای انتخاب استاندار در هفته آینده/ فعالیت در ستاد انتخاباتی، ملاک انتخاب استاندار قرار نمی گیرد

رضا رحمانی با اشاره به لزوم انتخاب مدیرانی در شان آذربایجان شرقی در دولت یازدهم گفت: باید از افرادی که دارای نفوذ کلام و ارتباط با اعضای اصلی دولت هستند در استانداری آذر بایجان شرقی استفاده شود. به گزارش اعتدال پرس، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با آناج، […]

image_pdfimage_print

رضا رحمانی با اشاره به لزوم انتخاب مدیرانی در شان آذربایجان شرقی در دولت یازدهم گفت: باید از افرادی که دارای نفوذ کلام و ارتباط با اعضای اصلی دولت هستند در استانداری آذر بایجان شرقی استفاده شود.

به گزارش اعتدال پرس، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با آناج، از برگزاری جلسات متعدد مجمع نمایندگان شمال غرب و مجمع نمایندگان استان با وزیر کشور خبر داد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به برقراری روحیه تعامل و همدلی در مسیر توسعه منطقه بین ۱۹ نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخاب استاندار آذربایجان شرقی باید افراد باسابقه درخشان، دارای رابطه مستقیم با رئیس جمهور برای استفاده از آن در تصمیم گیری ها، آشنا به مشکلات استان و راه حلهای آنها و اهل تعامل و اعتدال مورد نظر قرار بگیرند.

رضا رحمانی با اشاره به طبیعی بودن استفاده از نیروهای همسو با دولت در استانداری ها گفت: مسلما در میان افراد همسو با دولت، گزینه های دارای این شاخص ها وجود دارد و نباید موضوعاتی چون ملاک قرار گرفتن فعالیت در ستاد انتخاباتی به جای کارآیی عملیاتی گردند.

وی توسعه آذربایجان شرقی را محور توسعه منطقه و کل کشور دانسته و افزود: طی هفته آتی نیز جلسه مجمع نمایندگان شمال غرب با وزیر کشور برگزار شده و موضوعاتی چون انتخاب استانداران مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.

رحمانی خاطر نشان کرد: باید تصمیمات و فعالیتها بر اساس برنامه مدون پیش رود تا ضمن هدر نرفتن منابع، توسعه پایدار و کامل حاصل گردد.

انتهای خبر