مقصران سقوط هواپیمای کاسپین مشخص شدند

سرپرست دادسرای جرائم جنایی گفت: حسب اعلام کمیسیون وقت بررسی این حادثه به سازمان هواپیمایی، علت سقوط هواپیمای کاسپین در سال ۸۸، جدا شدن دیسک کمپرسور پرفشار اعلام و شرکت طراح روسیه و همچنین کادر پرواز مقصر اعلام شدند. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)به نقل از خبرگزاری دانشجو، قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جرائم جنایی تهران […]

image_pdfimage_print
سرپرست دادسرای جرائم جنایی گفت: حسب اعلام کمیسیون وقت بررسی این حادثه به سازمان هواپیمایی، علت سقوط هواپیمای کاسپین در سال ۸۸، جدا شدن دیسک کمپرسور پرفشار اعلام و شرکت طراح روسیه و همچنین کادر پرواز مقصر اعلام شدند.
مقصران سقوط هواپیمای کاسپین مشخص شدند

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)به نقل از خبرگزاری دانشجو، قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جرائم جنایی تهران با اعلام مقصران سقوط هواپیمای کاسپین اظهار کرد: حسب اعلام کمیسیون وقت بررسی این حادثه به سازمان هواپیمایی، علت سقوط این هواپیما جدا شدن دیسک کمپرسور پرفشار اعلام و در پایان شرکت طراح روسیه و همچنین کادر پرواز مقصر اعلام شدند.
وی ادامه داد: با ارسال پرونده توسط دادستان تهران به دادسرای امور جنایی در سال ۹۵ و اخذ ابلاغ ویژه بازپرسی از سوی قاضی شهریاری، بررسی‌های صورت گرفته نشان داد که مسئولان وقت شرکت هواپیمایی کاسپین سهل انگاری فاحش درمورد خرید و نظارت و اخذ اسناد بعدی نموده بودند، لذا کمیسیون مجدد در این مورد تشکیل شده است.
هواپیمای کاسپین در سال ۸۸ در مسیر تهران به ارمنستان در حوالی استان قزوین سقوط کرد و این امر متاسفانه منجر به کشته شدن ۱۶۸ نفر شد و برخی از نخبگان و ورزشکاران نیز در این سانحه کشته شدند.

انتهای خبر