آیا نتایج انتخابات در تبریز تغییر می‌کند؟/ آخرین اظهار نظر معاون سیاسی وزیر کشور از نتایج انتخابات تبریز

در حالیکه با نزدیک شدن به روزهای پایانی بازشماری صندوقها در تبریز رفته رفته شایعات متعدد و متفاوتی از نتایج این بازشماری و جابجایی یا تثبیت نفرات جهارم و پنجم و حتی یک تغییر احتمالی عجیبتر در ردیفی غیر از نفرات ردیف چهارم و پنجم منتشر می شود، لیکن معاون سیاسی وزیر کشور ...

image_pdfimage_print

آیا نتایج انتخابات در تبریز تغییر می‌کند؟ / آخرین اظهار نظر معاون سیاسی وزیر کشور از نتایج انتخابات تبریز

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اعلام آمار بازشماری از سوی برخی سایت ها گفت: این آمارها خلاف واقع است.

 به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، در حالیکه با نزدیک شدن به روزهای پایانی بازشماری صندوقهای رای در حوزه تبریز رفته رفته شایعات متعدد و متفاوتی از نتایج این بازشماری و جابجایی یا تثبیت نفرات جهارم و پنجم و حتی یک تغییر عجیبتر در ردیفی غیر از نفرات ردیف چهارم و پنجم در محافل غیررسمی و شبکه های اجتماعی منتشر می شود، لیکن محمد حسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور در گفتگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت بازشماری آرای تبریز گفت: بازشماری آرای تبریز با نظر شورای نگهبان در حال انجام است اما این بازشماری‌ها با حضور هیئت اجرایی و نمایندگان شورای نگهبان صورت می‌گیرد.

 وی در خصوص دلایل بازشماری تمامی صندوق‌های آرای تبریز و اینکه گفته می‌شود برخی آرا در حین شمارش جابجا شده‌اند، اظهار داشت:‌ هر داوطلبی می‌تواند شکایت کند و اگر شورای نگهبان تشخیص دهد شکایت وارد است، دستور به بازشماری آرا می‌دهد.

معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: ارقام و آماری که در برخی سایت‌ها گفته شده خلاف واقع است و صحت ندارد و تا زمانی که نتیجه نهایی بازشماری آرا اعلام نشود نمی‌توانیم خبر قطعی در این زمینه بدهیم.

مقیمی در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون و تا این مرحله بازشماری تغییری در شمارش آرا به وجود آمده است یا خیر، گفت:‌ در این زمینه باید صبر کنیم. باید منتظر باشیم بازشماری آرا تمام شود و فکر می‌کنم در آینده نزدیک و زمان کوتاهی انجام ‌می‌شود.

وی همچنین از صدور اعتبارنامه تمامی منتخبین مرحله دوم انتخابات مجلس خبر داد و گفت:‌ اعتبار نامه تمامی منتخبینی که حوزه‌های انتخابیه آنها به تایید شورای نگهبان رسیده است صادر و به مجلس ارسال شده است.

انتهای خبر