افشاگری مدیر سابق از قرارداد میلیاردی در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز!

مدیر عامل سابق سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز از انعقاد قرارداد میلیونی این سازمان در دوران گذار خبر داد. به گزارش پایگاه خبری اعتدال پرس به نقل از نصر نیوز، حسین نجفی در گفت و گویی افزود: اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز و نهادهای نظارتی باید به توافقات، مصوبات و قراردادهایی که […]

image_pdfimage_print

مدیر عامل سابق سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز از انعقاد قرارداد میلیونی این سازمان در دوران گذار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اعتدال پرس به نقل از نصر نیوز، حسین نجفی در گفت و گویی افزود: اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز و نهادهای نظارتی باید به توافقات، مصوبات و قراردادهایی که در دوران گذار و انتقال در مجموعه شهرداری تصویب و منعقد می‌شود توجه دقیق داشته باشند.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات به دست آمده قرار است مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان با عنوان آماده‌سازی و جمع آوری اطلاعات رزمندگان اسلام به یکی از دوستان نزدیک مدیر اول و فعلی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز واگذار شود.

نجفی ادامه داد: این در حالی است که تمام زندگینامه و وصایای شهدا و اطلاعات و خاطرات رزمندگان اسلام پیش از این با صرف هزاران ساعت تلاش توسط نهادهایی که متولی خاص این وظایف و مسئولیت ها هستند از جمله کنگره شهدا و سرداران شهید آذربایجان، موسسه حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه، بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس جمع‌آوری، تدوین و منتشر شده است.
نجفی با یاد آوری این نکته که امضاء کنندگان این مصوبه باید در این زمینه که برای کار تکراری که ماهیت آن وظیفه و مسئولیت نهاد متولی خاص دارد، پاسخگو باشند.
وی اضافه کرد: فردی که قرار است مجری قرارداد مذکور باشد کارمند دانشگاه علوم پزشکی تبریز بوده و مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی و شهرداری‌ها است.
وی اضافه کرد: باید مسئولان ذیربط پاسخ دهند که با چه هدف و چه منظوری این قرارداد به تصویب رسیده است و اگر اعضای قدیم و جدید شورای اسلامی شهر تبریز بی‌اطلاع از این موضوع هستند باید جلوی این کار را بگیرند.
این گزارش حاکی است، حسین نجفی که خود پیش از این مدیر عامل سازمان فرهنگی شهرداری تبریز بوده است، از سال ۱۳۶۸ بیش از دودهه در زمینه حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فعالیت داشته و خود یک دهه مسئولیت مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه و ۸ سال معاونت ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی و مدیریت پروژه‌های جمع آوری و تدوین خاطرات و اطلاعات رزمندگان اسلام را در کارنامه فعالیتهای فرهنگی‌اش دارد.

انتهای خبر