لغو مراسم تحلیف اعضای جدید شورا

تکمیلی: تاخیر در ورود دو عضو علی البدل شورای شهر تبریز به ترکیب اصلی شورا/ جلسه لغو شد!

با جایگزینی این دو نفر، تنها یک صندلی خالی در شورا باقی می ماند و در صورت عدم حضور نفر سوم تا پایان مهلت قانونی غیبت، عزیز زاهدی به عنوان عضو علی البدل سوم، جایگزین خواهد شد.

image_pdfimage_print
مراسم تحلیف اعضای علی البدل شورای شهر تبریز فردا برگزار خواهد شد
بعد از غیبت دو ماهه و اتمام فرجه قانونی، مراسم تحلیف عضویت دو عضو جدید شورای شهر تبریز در صحن شورا امروز قرار بود برگزار شود که به علت غیبت چند عضو شورا جلسه رسمیت نیافته و این مراسم لغو شد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، امروز صبح در جلسه فوق العاده شورای شهر کلانشهر تبریز قرار بود مراسم تحلیف علاءالدین نورمحمدزاده و محمدباقر لطفی دو عوض علی البدل با حضور فرماندار تبریز برگزار و این دو عضو رسما به جمع ترکیب اصلی شورا ملحق شوند که غیبت ۱۰ عضو شورا مانع برگزاری جلسه مزبور شده و این مراسم به روز یکشنبه موکول شد .

علاءالدین نور محمدزاده و محمد باقر لطفی که در انتخابات شورای شهر ۹۲ به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شده بودند در نهایت به دلیل غیبت دو ماهه اکرم حضرتی و حبیب شیری آذر جایگزین این افراد خواهند شد.

گفتنی است در طی ۳ ماه گذشته ۴ نفر از اعضای شورای شهر کلانشهر تبریز به دلیل اتهام ارتشاء دستگیر و بازداشت شده اند که روز پنج شنبه المیرا خاماچی یکی از این اعضا به طور غیر منتظره آزاد و در جلسه روز یک شنبه شورا حضور یافت ولی همچنان ۳ عضو دیگر شورای شهر در بازداشت به سر می برند.

با جایگزینی این دو نفر در شورای شهر تبریز تنها یک صندلی خالی در شورا باقی می ماند که شنیده ها حاکی از آن است که در صورت عدم حضور نفر سوم تا پایان مهلت قانونی غیبت، عزیز زاهدی به عنوان عضو علی البدل سوم، جایگزین این فرد خواهد شد.

انتهای خبر