عذرخواهی سخنگوی نیروی انتظامی بابت کج‌سلیقگی در انتقال پیکر سربازان شهید مرزبانی

سخنگوی نیروی انتظامی کشور در واکنش به خبر کج‌سلیقگی در انتقال پیکر ۳ سرباز شهید مرزبانی که روز گذشته در خبرگزاری تسنیم منتشر شد، از خانواده شهدا عذرخواهی کرد. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، سردار سعید منتظرالمهدی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به انتشار عکس‌هایی از انتقال پیکر ۳ سرباز وظیفه […]

image_pdfimage_print
سخنگوی نیروی انتظامی کشور در واکنش به خبر کج‌سلیقگی در انتقال پیکر ۳ سرباز شهید مرزبانی که روز گذشته در خبرگزاری تسنیم منتشر شد، از خانواده شهدا عذرخواهی کرد.
عذرخواهی پلیس بابت کج‌سلیقگی در انتقال پیکر ۳ سرباز شهید مرزبانی

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، سردار سعید منتظرالمهدی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به انتشار عکس‌هایی از انتقال پیکر ۳ سرباز وظیفه مرزبانی که روز عید سعید فطر در منطقه جکی‌گور سیستان و بلوچستان در درگیری با گروهک‌های معاند به درجه رفیع شهادت نایل شده بودند و برانگیخته شدن احساسات مردم از نحوه انتقال پیکر مطهر این شهیدان اظهار داشت: شهدا گرانسنگ‌ترین سرمایه‌های معنوی جامعه دینی ما هستند و لاجرم کنش و رفتار ما در برابر پیکر مطهر آنان باید از هر حیث بی‌نظیر باشد.

سخنگوی نیروی انتظامی ادامه داد: متأسفانه باید اذعان کنیم که گاهی از سر سهو و غفلت در انتقال پیکر نازنین شهدای عزیزمان کج‌سلیقگی‌هایی صورت می‌گیرد که می‌بایست به‌خاطر آن از خانواده معظم شهدا پوزش بطلبیم.

وی خاطرنشان کرد: همه در قبال شهدا مسئولیم و باید پاسخگو باشیم لذا انتظار می‌رود از دستگاه‌های مرتبط نسبت به شهدای کشورمان بیش از پیش مسئولیت‌پذیر و یاری‌گر ما باشند.

انتهای خبر