آخرین خبر از آتش‌سوزی مهیب در برج سلمان مشهد/ تکذیب بمب‌گذاری در برج ۱۷ طبقه سلمان

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در این حادثه متاسفانه ۶ مصدوم داشتیم که ۵ نفر از آتش نشانان و یک نفر هم از مردم بوده است. علت مصدومیت این ۶ نفر استنشاق دود بوده است. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، سیدخلیل کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس پیرامون آتش‌سوزی برج سلمان مشهد […]

image_pdfimage_print
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در این حادثه متاسفانه ۶ مصدوم داشتیم که ۵ نفر از آتش نشانان و یک نفر هم از مردم بوده است. علت مصدومیت این ۶ نفر استنشاق دود بوده است.
آتش‌سوزی برج سلمان مشهد ۶ مصدوم داشت/‌کاوش در طبقات برج سلمان ‌ادامه دارد‌

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، سیدخلیل کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس پیرامون آتش‌سوزی برج سلمان مشهد اظهار داشت: آتش‌نشانان پس از اطفاء کامل حریق در حال کاوش در طبقات برج هستند.

وی افزود: به دلیل مجاورت منازل مسکونی با برج، پس از اعلام حریق نیروهای آتش‌نشانی از تمام نقاط برای کنترل وضعیت و اطفای حریق به محل اعزام شدند.

کاظمی خاطرنشان کرد: در این حادثه متاسفانه ۶ مصدوم داشتیم که ۵ نفر از آتش‌نشانان و یک نفر هم از مردم بوده است. علت مصدومیت این ۶ نفر استنشاق دود بوده است.

تکذیب بمب‌گذاری در برج ۱۷ طبقه سلمان/ علت آتش‌سوزی اتصال شبکه برق بود

تکذیب بمب‌گذاری در برج ۱۷ طبقه سلمان/ علت آتش‌سوزی اتصال شبکه برق بود

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با تکذیب هرگونه بمب‌گذاری در برج ۱۷ طبقه سلمان، علت آتش‌سوزی را اتصال شبکه برق این برج اعلام کرد.

به گزارش فارس، بهمن امیری مقدم با بیان اینکه به هیچ‌وجه بمب‌گذاری در برج سلمان رخ نداده است، گفت: این مساله صرفا یک شایعه است و بنا بر گزارش‌های واصله آتش نشانی علت حریق گسترده در برج سلمان اتصالی شبکه برق این برج بوده است.

وی با بیان اینکه شروع آتش سوزی به گونه‌ای بوده که مردم متوجه گسترش آتش در طبقات بالایی برج نشده بودند، افزود: به همین علت در تخلیه برج کمی تعلل صورت گرفته اما در حال حاضر برج کاملا تخلیه شده است.

انتهای خبر