نایب رئیس شورای اصلاح طلبان آذربایجانشرقی مدیرکل سیاسی استان تهران شد/ سرمست، سکان سیاست ورزی پایتخت را بدست گرفت

وی که از مدیران برجسته جریان اصلاحات می باشد، نایب رییس شورای اصلاح طلبان آذربایجان شرقی بوده و در انتخابات مجلس دهم نیز ریاست ستاد انتخابات اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر را بر عهده داشت .

image_pdfimage_print

به گزارش اعتدال آذربایجان( اعتدال پرس)، طی حکمی از سوی سیدحسین هاشمی استاندار تهران، دکتر سرمست به عنوان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران منصوب شد.

بهرام سرمست که از مدیران با تجربه و خوش فکر در حوزه های اجتماعی ، سیاسی و پژوهشی است متولد سال ۱۳۴۳ در شهرستان بناب و دارای کارشناسی علوم سیاسی از دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران ، کارشناسی ارشد علوم سیاسی از دانشکده علوم سیاسی و اقتصادی دانشگاه شهید بهشتی (رتبه ممتاز) و دکترای تخصصی علوم سیاسی از واحد علوم و تحقیقات تهران می باشد.

وی که یکی از مدیران برجسته جریان اصلاحات می باشد، نایب رییس شورای اصلاح طلبان استان آذربایجان شرقی بوده و در انتخابات دور دهم مجلس شورای اسلامی نیز ریاست ستاد انتخابات اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر را بر عهده داشت .

دکتر سرمست در سمت های مختلفی همچون مدیر کل سیاسی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی،سرپرست مرکز مطالعات سیاسی و اجتماعی استانداری، مدیراجرایی واحدهای تحت نظارت و رئیس اداره دانش آموختگان دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی، سرپرست فرمانداری تبریز ،معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس فعالیت داشته و دارای بیش از ۱۷ سال سابقه تدریس در دانشگاههای مختلف استان در رشته های علوم سیاسی، علوم اجتماعی و مطالعات فرهنگی، ارتباطات و حقوق بین الملل است.

گفتنی است، پیش از این محمدرضا یوسفی عهده‌دار این سمت بود که وی نیز به عنوان فرماندار جدید شهرستان ورامین معرفی شد.

پایگاه خبری اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، این انتصاب شایسته را به دکتر سرمست تبریک می گوید.

انتهای خبر