نجفی همچنان حکم می زند/ انتصابات جدید در شهرداری تبریز

طی چند ماه گذشته بخصوص بعد از موج دستگیری مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر تبریز، نجفی دست به تغییرات متعدد در بدنه مدیران شهرداری زده است.

image_pdfimage_print
موج انتصابات در شهرداری تبریز
تغییرات مدیریتی در شهرداری تبریز باز هم ادامه پیدا کرد و امروز با صدرو احکامی از سوی شهردار تبریز، انتصابات جدید در شهرداری تبریز صورت گرفت.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی با صدور احکام جداگانه، قائم‌مقام شهردار تبریز، معاون خدمات شهری و شهردار منطقه هشت تبریز را منصوب کرد.

بر این اساس، شهردار تبریز طی حکمی، محمدرضا قربانیان را به عنوان قائم‌مقام شهردار تبریز منصوب کرد. وی پیش از این معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز بود.

در حکم دیگری، علی مدبر  به عنوان معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز منصوب شد. مدبر قبل از این به عنوان شهردار منطقه تاریخی و فرهنگی ۸ تبریز  مشغول بکار بود.

همچنین نجفی در حکمی، محبوب تیزپاز را به عنوان شهردار منطقه ۸ تبریز منصوب کرد.

شهردار تبریز در احکام صادره بر لزوم بهره‌گیری از تجارب مدیریتی، برنامه‌های تخصصی و کارشناسی و همچنین استفاده از قابلیت‌های پویا و جوان تاکید کرده است.

گفتنی است طی چند ماه گذشته بخصوص بعد از موج دستگیری مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر تبریز، نجفی دست به تغییرات متعدد در بدنه مدیران شهرداری زده است.

انتهای خبر