۴۲ بالگرد ارتش ترکیه مفقود هستند

در حالی که برخی رسانه‌ها از احتمال کودتای دوم در ترکیه خبر می‌دهند، مجری شبکه سی‌ان‌ان تُرک خبر داده که از روز کودتا تاکنون، همچنان حداقل ۴۲ بالگرد ارتش مفقود است. به گزارش آناج به نقل از فارس، برخی منابع خبری در ترکیه خبر دادند که از روز کودتای اخیر در این کشور، همچنان حداقل ۴۲ […]

image_pdfimage_print

در حالی که برخی رسانه‌ها از احتمال کودتای دوم در ترکیه خبر می‌دهند، مجری شبکه سی‌ان‌ان تُرک خبر داده که از روز کودتا تاکنون، همچنان حداقل ۴۲ بالگرد ارتش مفقود است.

42 بالگرد ارتش ترکیه مفقود هستند

به گزارش آناج به نقل از فارس، برخی منابع خبری در ترکیه خبر دادند که از روز کودتای اخیر در این کشور، همچنان حداقل ۴۲ بالگرد ارتش مفقود است.

در حالی که گزارش‌های تایید نشده از حضور چند بالگرد ناشناس به آسمان استانبول خبر داده‌اند، برخی دیگر از منابع هم از مفقود شدن ده‌ها فروند بالگرد ارتش ترکیه خبر می‌دهند.

براساس گزارش الجزیره و هابرترک، فرمانده امنیتى شهر ضمن دستور آماده باش، دستور هدف قرار دادن این بالگردها را که از طرف دریا به سمت شهر مى روند، صادر کرده است.

مرکز هوانوردى استانبول اعلام کرد بر خلاف گزارش الجزیره و هابرترک، مورد مشکوکى در آسمان استانبول مشاهده نشده است.

مجری شبکه «سی‌ان‌ان تُرک» در صفحه توئیتر شخصی خود خبر داده که از روز جمعه و آغاز کودتای اخیر در ترکیه تاکنون، حداقل ۴۲ بالگرد ارتش این کشور مفقود است.

«سردار تونسر» درباره احتمال کودتای دوم تصریح کرد: «البته که این شورشیان تلاش خواهند کرد که اقدامات بیشتری بکنند. آیا آنها می‌توانند موفق شوند. نه! اما آیا آنها اقدام خواهند کرد؟»

انتهای خبر