تصادف وحشتناک ملی پوش المپیکی کشورمان

شب گذشته پس از پایان مراسم بدرقه المپیکی ها در حضور رئیس جمهور، تصادف شدید خودروی بهادر مولایی وزنه بردار ملی پوش کشورمان به همراه سرنشینانش یک کشته و سه زخمی به جای گذاشت. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، این سانحه در جاده آمل رخ داد، بهادر مولایی به همراه پدر، […]

image_pdfimage_print

تصادف وحشتناک ملی پوش سنگین وزن کشورمان

شب گذشته پس از پایان مراسم بدرقه المپیکی ها در حضور رئیس جمهور، تصادف شدید خودروی بهادر مولایی وزنه بردار ملی پوش کشورمان به همراه سرنشینانش یک کشته و سه زخمی به جای گذاشت.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، این سانحه در جاده آمل رخ داد، بهادر مولایی به همراه پدر، برادر و پدر بزرگش سرنشینان خودرو بودند که ضمن آسیب جدی ملی پوش وزنه برداری کشورمان از ناحیه لگن و دست، دیگر سرنشینان نیز دچار مصدومیت و جراحت های جدی شدند.

اما متاسفانه با خبر شدیم پدر بزرگ بهادر مولایی به نام محمد کبیری که رئیس کمیته تشریفات فدراسیون وزنه برداری جان خود را از دست داد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، پدر بهادر مولایی در مورد تصادف دیشب گفت:

حادثه بامداد امروز در ۲۰ کیلومتری آمل رو داد، بهادر پشت فرمان بود، به ناگاه به دلیل خواب آلودگی با یک کامیون و بعد یک نیسان برخورد کرد و این حادثه اتفاق افتاد.

بهادر، برادرش بابک، من و پدربزرگ مادری‌اش در اتومبیل بودیم که همگی آسیب دیدیم و به بیمارستان منتقل شدیم

بهادر از ناحیه لگن، کتف و بازو دچار آسیب دیدگی شد، برادرش از ناحیه سر مصدوم شد و ۲۰ بخیه خورد. خود من از ناحیه کمر و گردن مصدوم شدم و پدربزرگش هم متاسفانه فوت کرد.

بهادر ساعت ۱۰:۳۰ از اتاق عمل بیرون آمد و پزشکان توانستند دررفتگی لگنش را مداوا کنند. او در آی سی یو تحت مراقبت‌های ویژه است و یک عمل دیگر خواهد داشت. از مردم می‌خواهم که برای سلامتی بهادر و بابک دعا کنند.

انتهای خبر