ناگفته های بیگی از پرونده شورای شهر تبریز

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس دهم با بازخوانی بخشی از پرونده فساد شورا و شهرداری تبریز، بر برخورد جدی با افراد خاطی تاکید کرد و گفت: فضاحت شورای شهر به اعتبار تبریز در سطح ملی آسیب جدی وارد کرده است.

image_pdfimage_print

صریر نیوز

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از فارس، احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جمع مردم منطقه آخماقیه تبریز، با بیان اینکه مبلغ ۸۵۰ میلیون تومان توسط برخی از اعضای خاطی شورای این شهر در اختیار دادگاه قرار گرفته است، اظهار داشت: اگر این وجه،‌ مشروع و قانونی و از اموال این افراد بود واریز آن به صندوق دادگستری موضوعیت نداشت و اگر برای افراد دیگری بود چرا در اختیار این اشخاص قرار داشت؟

وی با اشاره به حضور مجدد افرادی که با قرار وثیقه آزاد شده‌اند، گفت: شرکت این افراد در جلسات شورای تبریز و ادعای نمایندگی برای مردم پذیرفتنی نیست.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با تاکید بر تعیین تکلیف اعضای خاطی شورای شهر تبریز، گفت: مردم در انتخابات آینده شورا، عملکرد افراد و اعضای فعلی را مبنای قضاوت مجدد قرار خواهند داد و قطعا سرنوشت خود، فرزندان و شهرشان را به دست افراد دزد و خاطی نخواهند سپرد.

وی با اظهار تاسف از اتفاقات شـورای شـهر تبریز، ادامه داد: چرا باید در مرکز کشور، وقتی عکس خاص عضو شورا را نشان ‌ما می‌دهند و ‌می‌پرسند این خانم شورای شهر تبریز است ما از شرم سرمان را نمی‌توانیم بالا بگیریم؟

نماینده نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسـکو در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در انتخابات آینده مردم تبریز افرادی را انتخاب خواهند کرد که در برابر مطالبات عمومی پاسخگو باشند و در رفع مشکلات مردم اهتمام داشته باشند.

وی با تبیین اهمیت رای مردم در انتخابات مختلف شورای شهر، مجلس و ریاست‌جمهوری،‌ گفت: ریشه بسیاری از مشکلات و معضلات موجود به عملکرد مردم در انتخابات برمی‌گردد بنابراین مردم باید در تعیین تکلیف و گزینش منتخبین خود هوشمندانه عمل کنند.

انتهای خبر