ادامه تغییرات مدیریتی در آذربایجان شرقی

خداحافظی مدیر اصلاح طلب سازمان همیاری شهرداری های استان/ قائم مقامی که یک هفته دوام نیاورد!

پرونده تغییرات مدیریتی استان همچنان در کاخ استانداری درحال ورق خوردن است و پروسه تغییرفرمانداران توامان باتغییرات حوزه ستادی استانداری در حال جریان است.

image_pdfimage_print

ادامه تغییرات مدیریتی پرحرف و حدیث در آذربایجان شرقی / خداحافظی مدیر اصلاح طلب سازمان همیاری شهرداری های استان / دکتر خداوردی زاده جای خود را به مهندس قربانیان داد

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، پرونده تغییرات مدیریتی در استان همچنان در ساختمان استانداری آذربایجان شرقی در حال ورق خوردن است و پروسه تغییر فرمانداران با تغییرات در حوزه ستادی استانداری توامان در حال جریان است.

در ادامه انتصابات چند روز گذشته استاندار آذربایجان شرقی، مدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداری های استان معرفی شد.

بعد از برکناری محترمانه فرماندار اصلاح طلب شهرستان مرند و انتصاب وی به مدیریت دفتر امور روستایی استانداری ، انتصاب یک فرماندار اعتدال گرا در آذرشهر، جابجایی فرمانداران اصلاح طلب ورزقان و هریس، تمدید دوره فعالیت فرماندار اصولگرای شبستر و شروع بکار فرماندار اصولگرای هوراند همراه با تغییر تعدادی از بخشداران و معاونین فرمانداری های استان در یک ماه گذشته، سریال تغییرات در سطوح مختلف استانداری در سال پایانی دولت یازدهم، این بار سراغ مدیرعامل اصلاح طلب سازمان همیاری شهرداری های استان رفت و طی حکمی از سوی جبارزاده، امروز دکتر محمدرضا خداوردی زاده مدیرعامل این سازمان جای خود را به محمدرضا قربانیان داد.

مهندس قربانیان تبریزی که بعد از موافقت استاندار آذربایجان شرقی با استعفای دکتر خداوردی زاده، بعنوان مدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداری های استان منصوب گردید، پیش از این معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز را بر عهده داشت.

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سابق و جدید سازمان همیاری شهرداری های استان امروز صبح با حضور مدیرکل دفتر امور شهرداری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی در دفتر این سازمان برگزار شد.

  • بر اساس این گزارش دکتر محمدرضا خداوردی زاده، که در کارنامه خود مدیر کلی دامپزشکی استان آذربایجان شرقی و مدیریت در بخش خصوصی در صنعت پرورش مرغ را دارد، در حالی از دیماه سال ۹۲ سکاندار سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی شده بود که در این سه سال هیچ نشست خبری و یا گزارشی از نحوه عملکرد و اقدامات وی در این سازمان مشاهده نشده بود.
  • گفتنی است، تغییر دکتر خداوردی زاده، که از اصلاح طلبان شناسنامه دار استان و عضو هیئت موسس جبهه مشارکت استان می باشد، اعتراض برخی محافل اصلاح طلبی استان را به همراه داشته است.
  • نکته حاشیه ای و جالب دیگر درخصوص این انتصاب این است که قربانیان همین چند روز  پیش طی حکمی از سوی نجفی شهردار تبریز  به عنوان قائم مقام شهرداری تبریز معرفی شده بود.
  • محمد رضا قربانیان مدیر عامل جدید سازمان همیاری ها در این رابطه با بیان این مطلب که این جابجایی با هماهنگی مجموعه استانداری و شهرداری صورت گرفته است، اظهار داشت: با حضور بنده در پست سازمانی جدید از پست قائم مقامی استعفا خواهم داد و با حکم جدیدم، حکم قبلی کان لم یکن می شود.

 

انتهای خبر