گروگان گیری دوباره گروه های مخالف در ارمنستان

رسانه های منطقه طی خبری اعلام کردند: گروه مسلحی که هفته گذشته ساختمان پلیس در ارمنستان را در اختیار گرفته بود، این بار پزشکان اورژانسی را به گروگان گرفته است. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از آناج، طی گزارشی که از سوی آشوت آقارونیان مسئول روابط عمومی پلیس ارمنستان منتشر شده است، گروه […]

image_pdfimage_print
گروه مسلح پزشکان اورژانس مراقبتی ایروان را به گروگان گرفتند
رسانه های منطقه طی خبری اعلام کردند: گروه مسلحی که هفته گذشته ساختمان پلیس در ارمنستان را در اختیار گرفته بود، این بار پزشکان اورژانسی را به گروگان گرفته است.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از آناج، طی گزارشی که از سوی آشوت آقارونیان مسئول روابط عمومی پلیس ارمنستان منتشر شده است، گروه مسلحی که هفته گذشته به ساختمان هنگ حفاظتی ایروان هجوم برده بودند بعد از تسلیم شدن دو تن از این گروه به نیروهای پلیس این شهر در روز گذشته، افراد مسلح این بار پزشکان فوریت های اورژانسی را به گروگان گرفته اند.

خبرگزاری اسپوتنیک ارمنستان در این باره می نویسد: شب گذشته گزارشاتی مبنی بر مجروحیت دو تن از گروه مسلح در منطقه ای که به تسخیر خود درآورده بودند، منتشر شد.

آقارونیان نیز درصفحه فیسبوک خود نوشته است: در پی این خبر نمایندگان سازمان های حفاظتی و قانونی اقدامات لازم را برای کمک به آنها خواستار شده بودند که این درخواست با امتنای مسئولان ذیربط مواجه شده بود؛ در پی این امتناء خانواده های این مجروحان نیز درخواست های خود را به مسئولان حفاظتی اعلام کرده اند لیکن به محض حضور نیروهای فوریت های پزشکی به محل، چند پزشک توسط این افراد مسلح به گروگان گرفته شده اند.

قابل ذکر است، نیروهای حفاظتی برای آزاد کردن گروگانان با این گروه در حال مذاکره می باشند.

خاطر نشان می کنیم؛ گروهی مسلح در روز ۱۷ جولای به ساختمان پلیس ایروان هجوم برده بودند که در نتیجه این درگیری ها ۱ پلیس کشته و ۴ پلیس دیگر زخمی شده بود.

همچنین حامیان احزاب و نیروهای مخالف در حمایت از این گروه مسلح برای اعتراض به خیابان های پایتخت آمده بودند که نزدیک به ۴۰۰ نفر از این مخالفان در اولین اعتراضات خود استعفای سرکیسیان و آزادی ژیرایر سفلیان رهبر گروه مخالف “پارلمان تأسیس” را خواستار شده بودند.

انتهای خبر