مخالفت وزیر راه با استعفای مدیر سازمان بنادر

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به درخواست استعفای مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، ضمن مخالفت با این استعفا به وی اعلام کرد: «تا پایان دوره حکم، ان‌شاءالله در این مسئولیت خواهید بود و به خدمت ادامه خواهید داد». به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از دانشجو، پس از آنکه موضوع ‌استعفای محمد سعیدنژاد، مدیرعامل […]

image_pdfimage_print
وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به درخواست استعفای مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، ضمن مخالفت با این استعفا به وی اعلام کرد: «تا پایان دوره حکم، ان‌شاءالله در این مسئولیت خواهید بود و به خدمت ادامه خواهید داد».
مخالفت وزیر راه با استعفای مدیر سازمان بنادر

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از دانشجو، پس از آنکه موضوع ‌استعفای محمد سعیدنژاد، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از سمت خود مطرح شد، برخی گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر جایگزینی وی با علی نورزاد، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل را مطرح کردند.

در این میان نیز عده‌‌ای معتقد بودند، استعفای سعیدنژاد به دنبال افشای پروند‌ه قاچاق کالا در بندر شهید رجایی است که این موضوع نیز تکذیب شد، چون موضوع استعفای سعیدنژاد از مدت‌ها قبل مطرح شده بود.

به هر حال روز گذشته خبر ابقاء سعیدنژاد در سمت خود به دستور آخوندی روی خروجی خبرگزاری فارس قرار گرفت، تا به همه گمانه‌زنی‌ها پایان دهد.

متن ‌نامه پاسخ آخوندی به درخواست استعفای مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به شرح زیر است:

انتهای خبر