انتصابات جدید جبارزاده در استانداری آذربایجان شرقی/ تغییر یکی دیگر از مدیران استانداری روی میز استاندار

جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی، که از چندی پیش تغییرات متعددی در بدنه مدیریتی استانداری و فرمانداران استان شروع کرده است، طی احکامی جدید ۲ تغییر مدیریتی دیگر در حوزه ستادی استانداری داد.

image_pdfimage_print

به گزارش اختصاصی اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، این روزها استاندار آذربایجان شرقی در حال چینش مدیریتی جدید در زیر مجموعه استانداری است و جبارزاده که از چندی پیش تغییرات متعددی در بدنه استانداری و فرمانداران استان شروع کرده است، طی احکامی جدید یک تغییر مدیریتی دیگر در حوزه ستادی استانداری داد.

امروز طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان شرقی، احمد اسماعیلی به عنوان مدیرکل جدید امور اداری استانداری منصوب و معرفی شد.

در حکم اسماعیل جبارزاده خطاب به مدیرکل جدید امور اداری و مالی استانداری آمده است: با توجه به پیشنهاد معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و نظر به تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان “مدیرکل امور اداری و مالی استانداری آذربایجان شرقی” منصوب می‌شوید.

 آیین معارفه مدیرکل جدید امور اداری و مالی استانداری امروز یکشنبه با حضور علی نواداد معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری برگزار شد و از خدمات مدیرکل قبلی قدردانی به عمل آمد.

پیش از این کریمی مسئولیت این اداره کل را بر عهده داشت. گفتنی است طی سال های اخیر، این اداره کل معرض تغییرات متعددی بوده و شاهد روی کارآمدن چندین نفر در این مسئولیت تاکنون بوده است.

سوابق احمد اسمعیلی
مدرک تحصیلی : فوق لیسانس مدیریت مالی
پرسنل رسمی وزارت کشور
پست سازمانی قبلی : معاون مدیرکل اداری و مالی استانداری
معاون مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری
فعالیت در حوزه های سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی شهرداریها. حسابرسی . بودجه و امور مالی .هیات عالی سرمایه گذاری شهرداریها. امور شوراهای شهر و روستا . کمیته انطباق مصوبات شوراهای شهر و روستا
-مدرس دوره های مرتبط با امور مالی و بودجه در جهاد دانشگاهی . دفتر آموزش و پژوهش استانداری در موضوعات( ایجاد منابع پایدار درآمدی. حسابداری.اموال و انبار. آیین نامه مالی و بودجه و… ) برای شهرداران استان . معاونین شهرداران. اعضای شوراها ی اسلامی شهر و روستا. حراست. مسولان مالی . دهیاران و… از جمله سوابق ایشان می باشد

    تغییر یکی دیگر از مدیران استانداری در دستور کار جبارزاده قرار گرفت       

همچنین خبر رسید با تصمیم اخیر استاندار، خداحافظی یکی دیگر از مدیران استانداری که در چارت جدید با اداره کل حوزه استانداری ادغام شده است، حتمی شده است.

شنیده های اعتدال پرس از برخی منابع در داخل استانداری حاکی است، تاکنون چند نفر برای تصدی مدیریت این دفتر که از چندسال پیش به صورت سرپرستی اداره می شود، معرفی شده بودن که گویا مورد تایید حراست قرار نگرفته اند.

انتهای خبر