توهین جهاد کشاورزی استان به خبرنگاران

نشست خبری امروز رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در حالی با بیش از یک ساعت تاخیر آغاز شد که حاشیه های پررنگ تر از متنی داشت.

image_pdfimage_print

نشست خبری امروز رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، با حاشیه های پررنگ تر از متنی مواجه بود.

 

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، نشست خبری امروز رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در حالی با بیش از یک ساعت تاخیر آغاز شد که حاشیه های پررنگ تر از متنی داشت.

معطلی طولانی خبرنگاران در حالی بود که روابط عمومی این سازمان ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح را موعد آغاز گفتگوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با خبرنگاران عنوان کرده بود.

به دنبال تاخیر بیش از اندازه این سازمان در برگزاری نشست خبری، خبرنگاران مدعو جلسه را پس از ۴۵ دقیقه ترک کردند، اما مدیر روابط عمومی این سازمان با عذرخواهی از آنان تاکید کرد که “آقای مهندس مهری” تا ۱۵ دقیقه به جلسه می رسد و از آن ها خواست تا به جلسه برگردند.

اما با بازگشت دوباره خبرنگاران به سالن جلسه، آن ها باز هم شاهد تاخیر طولانی در آغاز جلسه بودند و رئیس سازمان جهاد کشاورزی حدودا با یک و نیم ساعت تاخیر، سرانجام وارد سالن شد این در حالی بود که به علت تاخیر بیش از حد، تعداد زیادی از خبرنگاران جلسه را به نشانه اعتراض به بی احترامی این سازمان به وقت خبرنگاران ترک کردند.

“کریم مهری” رئیس سازمان جهاد کشاورزی پس از حضور در جلسه، بابت تاخیر بیش از یک ساعته از خبرنگاران عذرخواهی کرد و گفت می دانم با عذرخواهی من زمان از دست رفته شما باز نخواهد گشت.

در حالی تاخیر در برگزاری چنین جلسات خبری و همایش ها به یک روال نامناسب در استان تبدیل شده است که با مدیریت مناسب مدیران بخصوص مدیران روابط عمومی که بعضا نیز فاقد تخصص و تجربه لازم در این حوزه هستند، می توان مانع بروز چنین اتفاقات نامطلوب شد.

انتهای خبر