دو عضو مجلس در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب انتخاب شدند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعضای قوه مقننه در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب را انتخاب کردند. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه ۷ شهریور) پارلمان، دو تن از وکلای ملت را برای عضویت در کمیسیون صدور پروانه جهت متقاضیان و نظارت بر فعالیت […]

image_pdfimage_print
نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعضای قوه مقننه در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب را انتخاب کردند.
دو عضو مجلس در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب انتخاب شدند

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه ۷ شهریور) پارلمان، دو تن از وکلای ملت را برای عضویت در کمیسیون صدور پروانه جهت متقاضیان و نظارت بر فعالیت گروه‌ها در اجرای بند ۴ ماده ۱۰ قانون فعالیت احزاب، جمعیت‌ها و انجمن‌های سیاسی و صنفی و انجمن‌های اسلامی یا اقلیت‌های دینی شناخته شده، انتخاب کردند.

براساس رأی نمایندگان مجلس، قاسم میرزایی نکو نماینده مردم دماوند با ۱۰۱ رأی و پروانه مافی نماینده مردم تهران با ۸۸ رأی از مجموع ۱۹۴ رأی مأخوذه به‌عنوان عضو در کمیسیون صدور پروانه جهت متقاضیان و نظارت بر فعالیت گروه‌ها انتخاب شدند.

اصغر سلیمی، یوناتن بت‌کلیا، ابوالفضل ابوترابی‌ و محمدرضا صباغیان دیگر کاندیداهای عضویت در کمیسیون مذکور بودند که نتوانستند رأی بهارستان‌نشینان را کسب کنند.

انتهای خبر